- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
bende ıspanaklı börek resimleri istiyom:wiinkk:
ayıpsın abim bi tanışalım pazar yeriz orda:wiinkk::queen::bounce:
bende ıspanaklı börek resimleri istiyom:wiinkk:
şuan istanbuldayım sırf sizin için gildim 2 gün snr tanışmak için.:bounce:ayıpsın abim bi tanışalım pazar yeriz orda:wiinkk::queen::bounce:
Cemin aramıza dönmesine 7 dakika kaldı.................:thumleft:::biggrinn::haapppy:
Cemin aramıza dönmesine 7 dakika kaldı.................:thumleft:::biggrinn::haapppy:
şuan istanbuldayım sırf sizin için gildim 2 gün snr tanışmak için.:bounce:
hiç gitmediki hep aramızda kardeşim :wiinkk::bounce:
:cat: :queen: :queen:
akşam bekledik sizi kısmet olmadı :rendeer:
Ya bizde çok gelmek istedik ama maalesef gelemedik üstelik o kadar çok sahilede gitmek istedim orayada gidemedik zaten ben neyi böyle çok istesem illaki bi sebep çıkar olmaz...ale: :salut: :salut:
emin misin..? :silent: ::153::
emreyi fazla isteme o zaman:queen:
O artık benim canım abim, vermem kimselere :queen: :queen:
ALLAH ayırmasın kardeşim:rendeer:
Amiiinnnn.....:rendeer:
Ceeemmmmm nerdesin yaaa, bak ben size dedim alıştı o böylesine gelmiyo artık ... :mrgreen: :mrgreen: ( yoksa küstü mü..? :silent: :silent: )
Amiiinde Bizdende ayırmasın bbeeesenide Emreyide:rendeer:
herkeslere kocaman kocaman selamlar![]()