[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
korkut abi selamın kocamanı daha makbul müş :queen: cuma saati böyle kocaman kocaman oluyo bereketli yanee:queen:

cesa bitmedimi ceza yaa profilimde bi erkek resi ile tuhaf hissediyorum kendimi:)

:queen::queen::queen:hasan ne demek oluyo bu bi açıklarmısın :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
korkut abi selamın kocamanı daha makbul müş :queen: cuma saati böyle kocaman kocaman oluyo bereketli yanee:queen:



:queen::queen::queen:hasan ne demek oluyo bu bi açıklarmısın :queen::queen::queen:

açıklancak bişi yok abi olmuyo böle degiştiricem ben resmi delikanlı geciniyoruz şurda dimi çolumuz çocumuz var burda:queen:
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
gardiyanlar cumaya gitmiş abimi içerde unutmuşlar cuma dönüşü akıllarına gelirse salarlar herhalde veya çok sevdiler bari mesai bitimine kadar kal diye ısrar ettiler se kıramadı tabi cem abi de takılıyo orda kafasına göre :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
gardiyanlar cumaya gitmiş abimi içerde unutmuşlar cuma dönüşü akıllarına gelirse salarlar herhalde veya çok sevdiler bari mesai bitimine kadar kal diye ısrar ettiler se kıramadı tabi cem abi de takılıyo orda kafasına göre :queen::queen::queen:

Bencede Cem çıktı ama direk Cumaya gitti... :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)

grup sürüşü ile ilgili topiği lütfen okuyun motosikletlerinizin yolda sizi üzmeyeceginden emin olun ve kesinlikle kaskınızı ihmal etmeyin.

bursa-yalova tarafından gelen arkadaşlar ulasato ile
trakya tarafından gelen arkadaşlar by_star ile baglantıya geçebilirler :rendeer:


muhabbetiniz bol olsun arkadaşlar :rendeer:

herkeste aynı profil resmi hayırdır resimdeki arkadaşa bişey olmamıştır inşallah??

yok yok çok şükür iyi banlandı da azıcık :p
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst