[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
98/7182 satılı kanun gergince uçan araçlar hakkında
a-ekinde yer alan madde aynen şöyle
a-uçan süpürge kullanımında kask takma zorunluluğu getirilmiştir.

:queen::queen::queen:

ona bişi olmaz o hem uçuyo hemde kaçııyo

:queen:::queen:::queen:::queen:::queen:::queen::
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
98/7182 satılı kanun gergince uçan araçlar hakkında
a-ekinde yer alan madde aynen şöyle
a-uçan süpürge kullanımında kask takma zorunluluğu getirilmiştir.

:queen::queen::queen:

kaskmııı :cyclopsan
csk kurulundan geçmiş cgt onayı almış 2008 model şapkam vardı benim ama :p
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
geldimmm günaydın millet :rendeer:





park sorunu yok servisi uzaktan gelen arkadaşlara yaptırıcaz hesabı benim ödeyecegime dair söylentiler külliyen yalan iftira sakın inanmayın :p



uzunnnn km li gezilerde olucak şimdilik ısınma turu olarak garipçeyle idare edicez :p o sedat denen şahsiyete de güvenip yola çıkma hemen satar adamı selepsiz :p

sedat ve ümmet abi gelicek :cat:
Günaydın :rendeer:Sen adam satarsın haaaaa:pr:
cadı, günaydın.

cadı yeni kanun çıkmış haberin var mı?
:queen::queen::queen:
kelmiyim neyim:queen:

Ettağfurullah kim demiş aaa:queen::queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
istek vardı resimler onun için atıldı:)

ayyy çok utandım :joker: ::utangac: kim istemiş acaba... :silent: :cyclopsan ::sas:: ::153::
Ayrıca halime bak yaa tabi E-M-R-E den böyle bişeyi hiç ama hiç beklemiyordum neye uğradığımı şaşırmışım... :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst