- Katılım
- 23 Mar 2009
- Mesajlar
- 2,946
şafak sana çook zeki olduğunu sölyen olmuşmuydu
hehehehehe
kelmiyim neyim:queen:
şafak sana çook zeki olduğunu sölyen olmuşmuydu
hehehehehe
98/7182 satılı kanun gergince uçan araçlar hakkında
a-ekinde yer alan madde aynen şöyle
a-uçan süpürge kullanımında kask takma zorunluluğu getirilmiştir.
:queen::queen::queen:
98/7182 satılı kanun gergince uçan araçlar hakkında
a-ekinde yer alan madde aynen şöyle
a-uçan süpürge kullanımında kask takma zorunluluğu getirilmiştir.
:queen::queen::queen:
Selamlar:rendeer:
Aygül Melekler gibisin:wiinkk::cat::rendeer:
Yaşasın bugün Cuma... :mrgreen: :mrgreen:
Günaydın :rendeer:Sen adam satarsın haaaaageldimmm günaydın millet :rendeer:
park sorunu yok servisi uzaktan gelen arkadaşlara yaptırıcaz hesabı benim ödeyecegime dair söylentiler külliyen yalan iftira sakın inanmayın
uzunnnn km li gezilerde olucak şimdilik ısınma turu olarak garipçeyle idare edicezo sedat denen şahsiyete de güvenip yola çıkma hemen satar adamı selepsiz
sedat ve ümmet abi gelicek :cat:
:queen::queen::queen:cadı, günaydın.
cadı yeni kanun çıkmış haberin var mı?
kelmiyim neyim:queen:
Günaydın :rendeer:Sen adam satarsın haaaaar:
:queen::queen::queen:
Ettağfurullah kim demiş aaa:queen::queen:
kim benmi bi yanlışlık olmasın korkut :bounce: :rendeer:
iftira atma ne alakası var![]()
Burçine yaptırdığım hediyenin aynısını sanada yaptırmıştım ama...:cyclopsan
bende ıspanaklı börek resimleri istiyom:wiinkk:istek vardı resimler onun için atıldı![]()
istek vardı resimler onun için atıldı![]()
Sonunda ama yazmışım cadııı. acab niyeki:queen:çok teşekkür ediyorum :rendeer:
selamınaleyküm millet nasılsınız![]()