- Katılım
- 30 Haz 2006
- Mesajlar
- 762
- Konu Yazar
- #1
Çakma çin cooperı ama süper olmuş:cat:
benim gördüğüm kadarıyla sol ayak vites yerine debriyaj olmuş orda vites pedalı gibi bir pedal var teli debriyaja bağlı galiba sol elde manet yok zateniyi güzelde vites değiştirirken debriyaja nasıl basacak.Gerçi debriyaj manet'ini göremedim ama.:silent:
vites yarı otomatik heralde.. debriyaj yoq... Emek harcanmış güzel olmuş farlar hariç...
guzel olmus helal walla