Bu nasıl bir motordur? yoksa arabamıdır? modifiyedir? choppermıdır?

Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
big_13336278_1612362_kyrc936.jpg

big_13336278_1612362_zbaw792.jpg

big_13336278_1612362_ufdu541.jpg

big_13336278_1612362_uxw4101.jpg


vites şahane magirus işi olmuş :D

ilgili ilan burada..
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Daha Geriden Çekilmiş Bi Resim Olsaydı Daha Güzel Olurdu.Çünkü Çok Dibinden Çekilmiş Bi Şey Anlaşılmıyor.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çakma çin cooperı ama süper olmuş:cat:
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
42
bu motoru tanıyorum her gün mağazamın önünden defalarca geçiyor diyebilirim..çin min ama yolda güzel duruyor..
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Güzel,şekil durmuş.Sahibinde indian hastalığı var galiba eski modelleri gibi topuz vites takmış.3.resimdeki mekanda değişik geldi; "Kaymazın Yeri Lokantası" :)))
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herzaman motorun orjinalini tercih edenlerdenim -1000 ;)
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Gerçekten güzel olmuş, çok emek var üstünde belli.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
iyi güzelde vites değiştirirken debriyaja nasıl basacak.Gerçi debriyaj manet'ini göremedim ama.:silent:
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
kanunı caracal değilmi bu yanılıyorummu.emeğe bir şey diyemem ama bende orjınal olanları sevenlerdenım
 
Katılım
4 Mar 2009
Mesajlar
13
iyi güzelde vites değiştirirken debriyaja nasıl basacak.Gerçi debriyaj manet'ini göremedim ama.:silent:
benim gördüğüm kadarıyla sol ayak vites yerine debriyaj olmuş orda vites pedalı gibi bir pedal var teli debriyaja bağlı galiba sol elde manet yok zaten
güzel bir çalışma olmuş ama egzozu farklı bir şekilde çözse daha uygun olurdu ama gene de çok güzel insanlarımızın hayal gücünü kullanmaları ve bunu icraata dönüştürmesi çin malı olsa bile güzel duruyo
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
bence de antalyali kardeşimize tebrikler...............

elindeki teknik ve donanim eksiklerine rağmen kısıtlı ekonomik bütçelerle yapilmiş,ama içerisinde chooper sevgisi ateşi barındıran emek barındıran bir çalişma olmuş.Eminim ki bu istek ve sevgiyle dolu arkadaşlarımıza geniş imkanlar verilse çok daha profesyonelce hayal güçlerini zorlayacak daha süper makinalar tasarlayabilirler.............güzel bir başlangiç,çalişan arkadaşlar emeklerinize sağlık
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
vites yarı otomatik heralde.. debriyaj yoq... Emek harcanmış güzel olmuş farlar hariç...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst