Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
bugun okulun kapıda takılıyordum, önümde yolda trafik sıkışıktı otobüs 30cm gidip gidip duruyordu sürekli, aralardan bi siyah racer geldi otobüsün köşeye yanaştı hızı taş çatlasın 5km idi, vee kütttt diye otobüse vurdurdu motoru

yaw arkadaşım insan biraz dikkat eder yuh ya 2 ayağı yerde gidiyordu motorcu o kadar yawaş yani nasıl becerdide vurdu anlamadım ama içim gitti motora:(
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
valla hacım bende plakayı 34 den yeni çeviriyom daha 06 yapaacaz diye verdik ruhsatı emniyete ruhsatsız geziyom iyi mi :cherry:

hatta yarın sabah mevcut plakayı da vercem bi müddet plakasız gezecem:p

yeni plakam 06 RMH 28 :queen: :cat:

arkadaşım ruhsatın olmadan dolaştıgını soyluyorsun ama,
eğer polıs cevırdıgı zaman elınde ruhsatın en az fotokopısı olmaz ise,
motorun bağlanabılır,
sanırım bılıyorsun,,,

inş oyle bişiy başına gelmez ama dikkatlı olun,

kamıl suç orada motorda ama,
motor zaten ufacık,
kaldıki otobusun dıbıne gırmışş,
dikkat etmesi gereken motorcu orada,
inş hazin sonuçlanmamıştır...

Arkadaşlar Trafikte Dıkkatlı Olalım,
UNUTMAYIN MOTORA BINDIGINIZ ZAMAN GÖRÜNMÜYORSUNUZ,
BUNU KABULLENEREK BININ VE İLK ÖNCE SİZ GÖRÜN...
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
hep bu hondacılar yamahacılar varya onların işleri bu dedikodu,racermiş yada baska markaymış hiç sevmezler kullanmadıkları halde bilmedikleri halde kulaktan dolma bilgilerle kötüler sonrada yayılır,racer in o kadar dandik olmadığını anlamak isteyen SERKAN ADH13 kardeşimizin kilometresine baksın bi zahmet.

Arkadaşım senin Hondacılarla yada yamahacılarla kan davanmı varda böyle yazıyorsun motosikleti seven her motosikleti sever böyle yazman bence çok yanlış sen nereden biliyorsun sevmediklerini bende hondacıyım ama biz racerlarla scooterlarla ,çin malı motosikletlerle gezi yapıyoruz .Bence genelleme yapsan daha iyi olurdu.Burada yamahacı ,Hondacı, kanunici yok motosiklet severler var .Sen böyle yazarsan Hondacı ,Yamahacı Sen kendin ayırım yapmış olursun . Saygılar.:cat:
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
korkut kardeşim yanlıs anlasıldıysam özür dilerim ama bana motoru almadan önce raceri sakınlıkla alma diyenler kötülüyenler hep honda yamaha kullanıyodu o yuzden yanlış düşünmüş olabilirim yoksa benim arkadaşların ikiside honda kullanıyolar,ben motoru aldıktan sonra kötülemeyi bırakıp kendi motorlarını satıp racer almayı dusunuyolar=)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım ruhsatın olmadan dolaştıgını soyluyorsun ama,
eğer polıs cevırdıgı zaman elınde ruhsatın en az fotokopısı olmaz ise,
motorun bağlanabılır,
sanırım bılıyorsun,,,

inş oyle bişiy başına gelmez ama dikkatlı olun,

hacım içine mi doğdu senin yahu :queen:
bugun öğlenleyin trafik çevirdi plakan neden yok dedi
bende sizde amirim dedim:cherry:
34 den 06 ya çeviriyorlar dedim yarın takacam deyince eski plakayı istedi bende söyledim sistemden anonsla kontrol etti
ehliyeti de gösterince hadi bi daha görmeyim dedi Allah tan :p

ama kısaca şunu söylemek istiyorummmm(bakınız imzaaa....)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
korkut kardeşim yanlıs anlasıldıysam özür dilerim ama bana motoru almadan önce raceri sakınlıkla alma diyenler kötülüyenler hep honda yamaha kullanıyodu o yuzden yanlış düşünmüş olabilirim yoksa benim arkadaşların ikiside honda kullanıyolar,ben motoru aldıktan sonra kötülemeyi bırakıp kendi motorlarını satıp racer almayı dusunuyolar=)

Derler... Baştan yazıyı yazarken genelleme yapsaydın yanlış anlama olmazdı :mrgreen:Özürede gerek yok Biz burada kardeşiz.:rendeer:Kim motosikletini kötülemek isterki. Binilen, km yapılan, kullanırken zevk veren Çin ce olsa İtalyanda olsa japonda olsa iyidir .
Herkezin lafınada ,çinliler kötüymüş lafınada takılmayacağızki motosikleti kullanırken tadını çıkartacağız...:cat:
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
45
arkadaşlar valla çok şanslısınız ankaradakiler bir sürü racer , istanbuldakiler bir sürü racer arkadaş buluyor kendine
biz ne yapalım buralarda yokmu denizliden racer kardeşlerimiz:)
 
Katılım
15 Haz 2008
Mesajlar
45
serkan kardeşim kusuruma bakma ben sizin kadar bilmiyorum bu siteyi nerden bakmalıyım denizli gurubuna???:(
 
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
hacı serdar vallaha senın bu olaydan sonra ben iyice tırsmaya başladım,gezdiğim zamanlar cebimde motorun faturasıyla ehliyetinde sertifikasıyla geziyom en iyisi plakayı takana kadar motora yaklaşmayım=)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hacı serdar vallaha senın bu olaydan sonra ben iyice tırsmaya başladım,gezdiğim zamanlar cebimde motorun faturasıyla ehliyetinde sertifikasıyla geziyom en iyisi plakayı takana kadar motora yaklaşmayım=)

sertifikayı geç ehliyeti alana kadar yanaşma, bide ruhsat çıkarttınmı sonra gel keyfim gel
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
tüm evraklarınız tam olur,
polıs yüzünüze bakmaz,
ama bır evrak eksık olunca ensenızden düşmez,
bu nedenle,
akla gelen başa gelir,
herşeyiniz tam olsun,
polısler ile matrak geçin sohpetler edın :)

serkan kardeşim kusuruma bakma ben sizin kadar bilmiyorum bu siteyi nerden bakmalıyım denizli gurubuna???:(

http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/5684-[denizli-mt]-motosiklet-grubu.html

işte burada sanırım işine yarayacaktır,,,
MT İL GRUPLARI ADI ALTINDAN GİRİŞ YAPIP İL ,İL ARAMA YAPABILIRSINIZ...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2008
Mesajlar
170
şu plakayı ehliyeti bi alayım polislerin yanına park edecem motoru aragazı verecem anasını satayım,sonra hemen servise gidecem vites göstergemle benzin göstergem bozuk sıfır motorda nasıl oluyo anlamış değilim valla,hadi biri bozuk olurda ikisi birden ne demek sinirlenmemek elde değil ya,geçen vitesi 3 e düşürüyom diye 2 ye düşürmüşüm debriyajı bi çektim teker kitledi yanlamaya başladım kapaklanıyodum yere hemen geri bastım debriyaja zor toparladım motoru zaten acemiyiz
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar motorunuzdakı vıtes göstergesıne alışmayın,
gidiş hızınızı ezberleyın,
her motorda gosterge yol,

ve en kısa surede sen gt servısıne,
ve butun canını sıkan ve olmaması gereken şeylerı sor ve yaptır dostum...

Kolay Gelsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bende kanunıye kavustum sonunda motor dukkanda daha goremedım kuduruyorum evde yarın ıns fotoları koyarım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar bende kanunıye kavustum sonunda motor dukkanda daha goremedım kuduruyorum evde yarın ıns fotoları koyarım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol serkan abım
 
Katılım
29 Ara 2006
Mesajlar
23
slm arkadaşlar bende 2006 var yeni s lerin granajnı takmak istiyorum takan varmı aranızda varsa nasıl montaj edildi?
Birde 750 tl ye buldum bi 200 sahibindende motorunda masraf varmış onu alıp iki motordan bi motor toplayım diyom :) benim sağ granaj ayna falan bi doğana çaktıktan sonra iptal :D yani yeni granaj alsam da maliyeti aynı olcak gibi ama s lerin granajları çok hoşoma gitti motorum mavi s lerin maviside farklı aynalar boyalı falan
aslında arka tekerde atıklık var off off yaktı bu kanuni beni çok dertliyim arkdaslar sorunlar yazmakla bitmez ayakla çalıştırma dişli si 3 kez değişti ve değişimesi 400 tl yani sadece dişliye harcadığım 1000 liradan fazla ama söktüm artık ayak marşını bu çinlileri a :pr:q
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst