- Katılım
- 23 Ocak 2009
- Mesajlar
- 944
şaka gibi. başlıkla alakasız herşey var burada...
neyse benim klaçmam lasım akşama görüşürüz
Son düzenleme:
şaka gibi. başlıkla alakasız herşey var burada...
Allah rahmet eylesinale:
motosiklet kaza haberlerini okurken tanıdıgım biri olucak diye çok korkuyorum
tüm ölümler acıdır ama tanıdık olunca daha bi başka oluyo acısı malesefale:
ben bu acıyı çok yaşadım:salut:
zargana harflerini küçültürmüsün :bounce:
cadım yanlışlıkla oldu farkında degildim mesajı gönderince gördüm ama degiştirmek iistemedim üşendiim![]()
üşenme değiştir :rendeer:
ay gidiyorum bi sürü işim var daha![]()
Katılmayı isterdim ancak aynı gün sabah erkenden Antalya Kalkan'a doğru yola çıkıyorum.
En son sayfalardakileri okumadım zaten, ortalardan birkaç şeye bakmıştım, gerisine bakmaya gerek yok. Gördüğüm kadarıyla çoğunluk özel mesaj kullanmayı sevmiyor. Yine de faydalı bilgiler oluyor bu forumda, o yüzden seviyorum her ne kadar yazı kalabalığının içinde işe yarar bilgiyi yakalamak zor olsa da.
Sizlere iyi geziler dilerim.
Katılmayı isterdim ancak aynı gün sabah erkenden Antalya Kalkan'a doğru yola çıkıyorum.
En son sayfalardakileri okumadım zaten, ortalardan birkaç şeye bakmıştım, gerisine bakmaya gerek yok. Gördüğüm kadarıyla çoğunluk özel mesaj kullanmayı sevmiyor. Yine de faydalı bilgiler oluyor bu forumda, o yüzden seviyorum her ne kadar yazı kalabalığının içinde işe yarar bilgiyi yakalamak zor olsa da.
Sizlere iyi geziler dilerim.
Ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar... :king: akşama belki geleceğiz senin dükkana Gürkan Abi ama E-M-R-E bilmiyomuş senin orayı şanslısın...genede seni arayabilir bulmak için hazırlıklı ol bence... :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen:
banada yaptırcanmı gürkan böekten ıspanaklı olsun.......................siparişin hazır yanında süprizle birlikteben yaptımsana börek aslanım merak etme:bounce::rendeer:
banada yaptırcanmı gürkan böekten ıspanaklı olsun.......................siparişin hazır yanında süprizle birlikte
ben hala çıkamadım işyerinden umarım yalan olmam bu akşam![]()
cadı neyle gidecen :queen:
otobüs denen bişi var duymadınızmı
hadi kaçtım ben iyi akşamlar herkeze daha eve ugramam gerekicekale:
otobüs denen bişi var duymadınızmı
hadi kaçtım ben iyi akşamlar herkeze daha eve ugramam gerekicekale: