[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
31
Katılmayı isterdim ancak aynı gün sabah erkenden Antalya Kalkan'a doğru yola çıkıyorum.

En son sayfalardakileri okumadım zaten, ortalardan birkaç şeye bakmıştım, gerisine bakmaya gerek yok. Gördüğüm kadarıyla çoğunluk özel mesaj kullanmayı sevmiyor. Yine de faydalı bilgiler oluyor bu forumda, o yüzden seviyorum her ne kadar yazı kalabalığının içinde işe yarar bilgiyi yakalamak zor olsa da.

Sizlere iyi geziler dilerim.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Katılmayı isterdim ancak aynı gün sabah erkenden Antalya Kalkan'a doğru yola çıkıyorum.

En son sayfalardakileri okumadım zaten, ortalardan birkaç şeye bakmıştım, gerisine bakmaya gerek yok. Gördüğüm kadarıyla çoğunluk özel mesaj kullanmayı sevmiyor. Yine de faydalı bilgiler oluyor bu forumda, o yüzden seviyorum her ne kadar yazı kalabalığının içinde işe yarar bilgiyi yakalamak zor olsa da.

Sizlere iyi geziler dilerim.

haklısın helloween ama malum gezi topiği olucak okadar :wiinkk:

iyi dileklerin için teşekkürler sanada hayırlı yolculuklar dilerim inşallah başka bir buluşmada birlikte olur tanışırız arkadaşım :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Katılmayı isterdim ancak aynı gün sabah erkenden Antalya Kalkan'a doğru yola çıkıyorum.

En son sayfalardakileri okumadım zaten, ortalardan birkaç şeye bakmıştım, gerisine bakmaya gerek yok. Gördüğüm kadarıyla çoğunluk özel mesaj kullanmayı sevmiyor. Yine de faydalı bilgiler oluyor bu forumda, o yüzden seviyorum her ne kadar yazı kalabalığının içinde işe yarar bilgiyi yakalamak zor olsa da.

Sizlere iyi geziler dilerim.

yazımı değiştirmicem şaka gibisin:wiinkk:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar... :king: akşama belki geleceğiz senin dükkana Gürkan Abi ama E-M-R-E bilmiyomuş senin orayı şanslısın... :) genede seni arayabilir bulmak için hazırlıklı ol bence... :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Ben çıkıyorum arkadaşlar herkese iyi akşamlar... :king: akşama belki geleceğiz senin dükkana Gürkan Abi ama E-M-R-E bilmiyomuş senin orayı şanslısın... :) genede seni arayabilir bulmak için hazırlıklı ol bence... :mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen:

eyvahhhh E-M-R-E gelicekmiş toplantı yerini değiştirsekmi napsak :p :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
otobüs denen bişi var duymadınızmı :p
hadi kaçtım ben iyi akşamlar herkeze daha eve ugramam gerekicek :pale:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst