- Katılım
- 26 Şub 2009
- Mesajlar
- 1,002
çaşıl çaşıl gıcırdamaya başlamıştın zatenbebişle anası komşuya yemege gittiler ben burda açlıktan mause yuttum
![]()
heheheh
yesene denızanası hazırlamıstır sana gıtmez yoksa benım bıldıgım denızanası
çaşıl çaşıl gıcırdamaya başlamıştın zatenbebişle anası komşuya yemege gittiler ben burda açlıktan mause yuttum
![]()
çaşıl çaşıl gıcırdamaya başlamıştın zatenbebişle anası komşuya yemege gittiler ben burda açlıktan mause yuttum
![]()
heheheh
yesene denızanası hazırlamıstır sana gıtmez yoksa benım bıldıgım denızanası
zargana siz neden gelmiyosunuz :silent:
zargana siz neden gelmiyosunuz :silent:
onlar dun gıttı ablam bılmıyonmuı senn
niye yakın degıl yaa offf
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim(hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)
ben anlamam akşama geldiğimde böreğimi isterim lütfen topic sahibi arada kaynatmayın
deniz izin vermiyooaraba bulamıyorus malesefff
onlar dun gıttı ablam bılmıyonmuı senn
niye yakın degıl yaa offf
gürkan abiyi demiyo burçincim gartipçeyi dio
paydon hatlar karıstı:queen::queen::queen:
araba bulursak geliris bu arada akşam kaçta orda olucaksınıztabi canım işyerinde sana börek yaparım ben şimdi
duyduguma göre sen gelirken alıcaktın böregi arka sayfalarda öle bişi yazıyodu :bounce: :cherry:
anladım araba bulursak onur ve nurayda bizimle olucak :wiinkk:
dün gürkana gitmişler evet fotografları gördüm bugünde gelirler artıkın :cherry:
ben anlamam akşama geldiğimde böreğimi isterim lütfen topic sahibi arada kaynatmayın
olur öle şeyler :rendeer:
araba bulursak geliris bu arada akşam kaçta orda olucaksınız
8 de gürkanın dükkandayız :rendeer:
peki cadım bisde orda olmaya çalışıcaz süper üçlü olrak:rendeer:
8 de gürkanın dükkandayız :rendeer:
gebze e-5 üzerinde mototiklet sürücüsü öğlen sonrası geçirdiği kaza sonrasında yaşamını yitirmiş allah rahmet eylesin.
aman arkadaşlar yaz geldi, dikkati ve tedbiri elden bırakmayalım.
şaka gibi. başlıkla alakasız herşey var burada...
şaka gibi. başlıkla alakasız herşey var burada...
sen 8 de burda ol bişe demicem sana:queen: