- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
taksim yeni kafa sok no 19
kocatepe mah:rendeer:
ben geldım gene baş belası![]()
taksim yeni kafa sok no 19
kocatepe mah:rendeer:
yaw ne geziymiş be... aynı topic aynı topic aynı topic.... aglama duvarı sanki ... 6000 küsür mesaj var.. 3899 mesaj .. günaydın .. 2000 tanesi iyigeceler.. digerleri sevgi sözcükleri.. gerikalan güncel konu ve muhtelif geyikşu tarih gelsede gezi olsada .. resim falan görsek
tebrik ediyorum seni nasıl üşenmeden saydın
taksim yeni kafa sok no 19
kocatepe mah:rendeer:
hoş geldin tatlı belaa:rendeer:
bu nasıl bir adrestir boyle. abi.
hosgeldin burcin.nasılsın.
yaw ne geziymiş be... aynı topic aynı topic aynı topic.... aglama duvarı sanki ... 6000 küsür mesaj var.. 3899 mesaj .. günaydın .. 2000 tanesi iyigeceler.. digerleri sevgi sözcükleri.. gerikalan güncel konu ve muhtelif geyikşu tarih gelsede gezi olsada .. resim falan görsek
inanmazsaann say .....:cherry:
inanmazsaann say .....:cherry:
:cherry::cherry::cherry::cherry:
burçin gülcene yardım ett![]()
ben üşenirim bi sayfa geri gitmeye üşeniyorum![]()
abi üşenirim valla bide hep yazan bizler olunca okumamıza gerek kalmıyor![]()
yaww gitme ne gidiyosun .. bişey yok ki .. boş işte:queen:
mirç gibi bişey oldu bu topic :cherry::cherry:
A: slm...
B: slm.
A: asl?
B: garipçe! ya sen ?
A: suzuki cbr k1200 r
B: nayyssti imttçı cnm
A: bende.. memnun oldum .. iyilikler ?
B: kelebeklerin kanatları
A: denizlerin kumsalları (
B: mevisin gökyüzü..
A: pembesin bulutlar...
A&B : bak orada duruyorrr kozzalakklarrr :queen::queen::queen::queen:
yok ya gülhanın sınavı var gene ekio bizi:salut::salut::cherry::cherry:
yaw ne geziymiş be... aynı topic aynı topic aynı topic.... aglama duvarı sanki ... 6000 küsür mesaj var.. 3899 mesaj .. günaydın .. 2000 tanesi iyigeceler.. digerleri sevgi sözcükleri.. gerikalan güncel konu ve muhtelif geyikşu tarih gelsede gezi olsada .. resim falan görsek
jessssss bu saatte hayırdır işten mi kaytarıyosun
ya görüyosun dimi iki dakka ciddi konuşamıyoruz hep geyik hep geyik :queen:
geliyosun dimi garipçeye :bounce: :rendeer:
haklısın tabi akşama kadar pc başında çatır çatır allahtan izne çıkardıolar da iki lafın belini bükebiliyoruz bizde
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
oh ne guzel sız ızne cıkın bız ıse başlıyalım:
denız anası napıyor ve bebiş
topige 1000 mesaj atamayan gelemiyomuş die duydum ???? 6 kişi gideceksek hiç gelmeyeyim ben:mrgreen: