[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yaw ne geziymiş be... aynı topic aynı topic aynı topic.... aglama duvarı sanki ... 6000 küsür mesaj var.. 3899 mesaj .. günaydın .. 2000 tanesi iyigeceler.. digerleri sevgi sözcükleri.. gerikalan güncel konu ve muhtelif geyik :D şu tarih gelsede gezi olsada .. resim falan görsek
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
yaw ne geziymiş be... aynı topic aynı topic aynı topic.... aglama duvarı sanki ... 6000 küsür mesaj var.. 3899 mesaj .. günaydın .. 2000 tanesi iyigeceler.. digerleri sevgi sözcükleri.. gerikalan güncel konu ve muhtelif geyik :D şu tarih gelsede gezi olsada .. resim falan görsek

tebrik ediyorum seni nasıl üşenmeden saydın
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
hoş geldin tatlı belaa:rendeer:

bu nasıl bir adrestir boyle. abi.


hosgeldin burcin.nasılsın.

yaw ne geziymiş be... aynı topic aynı topic aynı topic.... aglama duvarı sanki ... 6000 küsür mesaj var.. 3899 mesaj .. günaydın .. 2000 tanesi iyigeceler.. digerleri sevgi sözcükleri.. gerikalan güncel konu ve muhtelif geyik :D şu tarih gelsede gezi olsada .. resim falan görsek


biz boyleyız işte arkadasım:)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
ben üşenirim bi sayfa geri gitmeye üşeniyorum :p

yaww gitme ne gidiyosun .. bişey yok ki .. boş işte :D :queen:

mirç gibi bişey oldu bu topic :cherry::cherry:

A: slm...
B: slm.
A: asl?
B: garipçe! ya sen ?
A: suzuki cbr k1200 r
B: nayyssti imttçı cnm
A: bende.. memnun oldum .. iyilikler ?
B: kelebeklerin kanatları
A: denizlerin kumsalları (:)
B: mevisin gökyüzü..
A: pembesin bulutlar...
A&B : bak orada duruyorrr kozzalakklarrr :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
abi üşenirim valla bide hep yazan bizler olunca okumamıza gerek kalmıyor :):):):)

haklısın tabi akşama kadar pc başında çatır çatır allahtan izne çıkardıolar da iki lafın belini bükebiliyoruz bizde:D

yaww gitme ne gidiyosun .. bişey yok ki .. boş işte :D :queen:

mirç gibi bişey oldu bu topic :cherry::cherry:

A: slm...
B: slm.
A: asl?
B: garipçe! ya sen ?
A: suzuki cbr k1200 r
B: nayyssti imttçı cnm
A: bende.. memnun oldum .. iyilikler ?
B: kelebeklerin kanatları
A: denizlerin kumsalları (:)
B: mevisin gökyüzü..
A: pembesin bulutlar...
A&B : bak orada duruyorrr kozzalakklarrr :queen::queen::queen::queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yok ya gülhanın sınavı var gene ekio bizi:salut::salut::cherry::cherry:

saglık olsun okusun büyük adam olsun gülhanımız :p

yaw ne geziymiş be... aynı topic aynı topic aynı topic.... aglama duvarı sanki ... 6000 küsür mesaj var.. 3899 mesaj .. günaydın .. 2000 tanesi iyigeceler.. digerleri sevgi sözcükleri.. gerikalan güncel konu ve muhtelif geyik :D şu tarih gelsede gezi olsada .. resim falan görsek

jessssss bu saatte hayırdır işten mi kaytarıyosun :p

ya görüyosun dimi iki dakka ciddi konuşamıyoruz hep geyik hep geyik :queen:

geliyosun dimi garipçeye :bounce: :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
jessssss bu saatte hayırdır işten mi kaytarıyosun :p

ya görüyosun dimi iki dakka ciddi konuşamıyoruz hep geyik hep geyik :queen:

geliyosun dimi garipçeye :bounce: :rendeer:

topige 1000 mesaj atamayan gelemiyomuş die duydum ???? 6 kişi gideceksek hiç gelmeyeyim ben:mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
haklısın tabi akşama kadar pc başında çatır çatır allahtan izne çıkardıolar da iki lafın belini bükebiliyoruz bizde:D



:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

oh ne guzel sız ızne cıkın bız ıse başlıyalım:(:(:(:
denız anası napıyor ve bebiş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst