Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 17 Nis 2008
- Mesajlar
- 437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar pazar günü sağanak yağış varmış....!!!!
aynen abi ya ben E-M-R-E askerden gelirken bile bu kadar heyecanlanmamıştım... :queen: :queen: :queen:
inşallah canım ya güzel olacak her türlü bence.. çünkü ne olursa olsun beraber olucaz ve ben birlikte geçirdiğimiz kötü bir günü hatırlamıyorum şuana kadar:wiinkk: ama işte sabırsızlıkla bekliyoruz ya sanki günler uzuyo...
E tabi bide Cem yok ya onunda etkisi vardır... :queen: :queen: :queen: :queen:
bende geleyimmi ??:bounce:
E tire M tire R tire E duymasın yenge
cem i özledim he
dövecek beni ama olsun gene de
nasıl gelicem ki??
arkadaşlar pazar günü sağanak yağış varmış....!!!!
AKŞAM ne yapıyorsunuz çay may neiş biri özetleyebilirmi bana bende geleyim ???
arkadaşlar pazar günü sağanak yağış varmış....!!!!
tarif edin nası gelicemmm ??? saat kaçta ??
hell misafirlerden biri sensen 3 kere tıkla![]()
E tire M tire R tire E duymasın yenge![]()
geldin ya kardeşim dükkana nasıl tarif falan :bounce:
tık tık tık hel 24:rendeer:
hoşgeldin ilkay
:queen: :queen:
sorma banu sinir stres sahibi oldum resmen
ama herşeye deger gelsin artık şu 12 nisan :cherry:
hoşgeldin ilkay
Hoşgeldin...![]()
motorla geldim korkut abi getirdi motorsuz nasıl gelirimm?? :queen:
hayırrrrrrrrr aslaaaaaaaaa olamazzzzzzzzz
şaka diyin bana yok dimi saganak filan :salut:
:cat: ::alkiis:: ::alkiis::kedi ulaşamadığı çiyere mındar dermiş:wiinkk::bounce:
hell misafirlerden biri sensen 3 kere tıkla![]()
hoşbuldum :rendeer:
yine bulmuşsun birilerini bakıyorum :queen:
motorla geldim korkut abi getirdi motorsuz nasıl gelirimm?? :queen:
ya tarif edicekmisiniz etmicekmisiniz okula gidicemmm ????? :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: