[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar pazar günü sağanak yağış varmış....!!!!
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
aynen abi ya ben E-M-R-E askerden gelirken bile bu kadar heyecanlanmamıştım... :queen: :queen: :queen:



inşallah canım ya güzel olacak her türlü bence.. çünkü ne olursa olsun beraber olucaz ve ben birlikte geçirdiğimiz kötü bir günü hatırlamıyorum şuana kadar:wiinkk: ama işte sabırsızlıkla bekliyoruz ya sanki günler uzuyo...

E tabi bide Cem yok ya onunda etkisi vardır... :queen: :queen: :queen: :queen:

E tire M tire R tire E duymasın yenge :):)

cem i özledim he
dövecek beni ama olsun gene de
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
tarif edin nası gelicemmm ??? saat kaçta ??

beni yuan vaarmmıı okula gidicem hemen tarif edin de geleyim bende :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hoşgeldin ilkay



:queen: :queen:

sorma banu sinir stres sahibi oldum resmen :p
ama herşeye deger gelsin artık şu 12 nisan :cherry:



hoşgeldin ilkay


hoşbuldum :rendeer:

motorla geldim korkut abi getirdi motorsuz nasıl gelirimm?? :queen:

yine bulmuşsun birilerini bakıyorum :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
arkadaşlar listeyi artık kesinleştirelim belkiler ve hayır gelmiycem diyenler kararımızı verelim ve hepberaber gidelim :p (hayır seçenekler arasından kaldırılmıştır)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst