[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
nerde ne toplantısı ya benim niye haberim yok abi:bounce::bounce::wiinkk:



pazar beraberiz ben sana ince ayrıntıları anlatırım üzülme:bounce::rendeer:

akşam sendeyiz toplantı yapcaz çayı hazır et geliyoz :p
ben otobüsle gelecegim için gecikirim sanırsam :cherry:

:salut:



:):)
cadının bilmedikleri de mi var :silent::cyclopsan

sence mümkünmü :cherry:

beklemede diyo zaten du bidaha yollayayım :)

hayatım aldım mesajını karar sana kalmış kesin bir isim yok ama sorun olacagını sanmıyorum ister kadıköy ister sirkeci :wiinkk:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
akşam sendeyiz toplantı yapcaz çayı hazır et geliyoz :p
ben otobüsle gelecegim için gecikirim sanırsam :cherry:



sence mümkünmü :cherry:



hayatım aldım mesajını karar sana kalmış kesin bir isim yok ama sorun olacagını sanmıyorum ister kadıköy ister sirkeci :wiinkk:

mevzu beni ilgilen diriyor sirkeci garanti diyorum :bounce:

akşam sendeyiz toplantı yapcaz çayı hazır et geliyoz :p
ben otobüsle gelecegim için gecikirim sanırsam :cherry:



sence mümkünmü :cherry:



hayatım aldım mesajını karar sana kalmış kesin bir isim yok ama sorun olacagını sanmıyorum ister kadıköy ister sirkeci :wiinkk:

çay senin köpeğin olsun:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ayyy bu çok heyecanlı bir bekleyiş oldu yaa... :mrgreen: gelsin artık 12 Nisan...
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
ben de evlenirken bile bu kadar heyecan lan mamıştım he:queen:

aynen abi ya ben E-M-R-E askerden gelirken bile bu kadar heyecanlanmamıştım... :queen: :queen: :queen:

:)evet yenge ya gelsin dimi çok az kaldı ama geçmiyo işte güzel olacak ya inş

inşallah canım ya güzel olacak her türlü bence.. çünkü ne olursa olsun beraber olucaz ve ben birlikte geçirdiğimiz kötü bir günü hatırlamıyorum şuana kadar:wiinkk: ama işte sabırsızlıkla bekliyoruz ya sanki günler uzuyo...

E tabi bide Cem yok ya onunda etkisi vardır... :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst