- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
:rendeer: saolasın abim
biraz daga ileri gidip cadının bilmediklerini bile anlatırım:queen:
:rendeer: saolasın abim
cadı senin cep telefonun nerde yar:
mesaj attım bi oku :cherry:
biraz daga ileri gidip cadının bilmediklerini bile anlatırım:queen:
cadı senin cep telefonun nerde yar:
mesaj attım bi oku :cherry:
telefonum ynımda gelmedi mesajınale:
:salut:
cadının bilmedikleri de mi var :silent::cyclopsan
nerde ne toplantısı ya benim niye haberim yok abi:bounce::bounce::wiinkk:
pazar beraberiz ben sana ince ayrıntıları anlatırım üzülme:bounce::rendeer:
:salut:
cadının bilmedikleri de mi var :silent::cyclopsan
beklemede diyo zaten du bidaha yollayayım![]()
haklısın galiba yok :bounce:
akşam sendeyiz toplantı yapcaz çayı hazır et geliyoz
ben otobüsle gelecegim için gecikirim sanırsam :cherry:
sence mümkünmü :cherry:
hayatım aldım mesajını karar sana kalmış kesin bir isim yok ama sorun olacagını sanmıyorum ister kadıköy ister sirkeci :wiinkk:
akşam sendeyiz toplantı yapcaz çayı hazır et geliyoz
ben otobüsle gelecegim için gecikirim sanırsam :cherry:
sence mümkünmü :cherry:
hayatım aldım mesajını karar sana kalmış kesin bir isim yok ama sorun olacagını sanmıyorum ister kadıköy ister sirkeci :wiinkk:
mevzu beni ilgilen diriyor sirkeci garanti diyorum :bounce:
mevzu beni ilgilen diriyor sirkeci garanti diyorum :bounce:
çay senin köpeğin olsun:rendeer:
abi sirkeci lafından anladın ya helal
hareme giderim sabah ordan direk feribot ararım zaten seni![]()
ayyy bu çok heyecanlı bir bekleyiş oldu yaa... :mrgreen: gelsin artık 12 Nisan...
ilk sefer 9 da sanırım bilgin olsun burçin ilker de ordan gelicek :rendeer:
slm millet ben geldim...
ben de evlenirken bile bu kadar heyecan lan mamıştım he:queen:
mevzu beni ilgilen diriyor sirkeci garanti diyorum :bounce:
çay senin köpeğin olsun:rendeer:
ben de evlenirken bile bu kadar heyecan lan mamıştım he:queen:
evet yenge ya gelsin dimi çok az kaldı ama geçmiyo işte güzel olacak ya inş
ayyy bu çok heyecanlı bir bekleyiş oldu yaa... :mrgreen: gelsin artık 12 Nisan...
slm millet ben geldim...