arkaşdalar hepinize günaydın hepinizi seviyorum... hell24::144::
Günaydın... :bestmt:
günaydın millet.
selamlar herkesin günü aydın olsun![]()
arkaşdalar hepinize günaydın hepinizi seviyorum... hell24::144::
seni ve yanındakini bol bol öpüyorum
akşama patatesli börek istiyorum getirmeyen olursa bulaşırım
gürkan abinin orda toplanıcaklar sanrıım.valla baskın yapıcam haberiniz olsun.
arkaşdalar hepinize günaydın hepinizi seviyorum... hell24::144::
herkeze günaydın arkadaşlar bugün azıcık geç kaldım sevkiyatlar fialn boguşuyorum.. nasılsınız bakalım
hiç belli etmiyoruz ama bizde seni seviyoruz :rendeer:
Merhaba arkadaşlar,
Planlarımda oluşan bir değişiklik sebebiyle Cumartesi uzun bir yolculuğa çıkmam gerekiyor.Bu sebeple geziye katılamayacağımı bildirmek istedim.Sonraki gezilerde görüşmek temennisiyle benim kusuruma bakmayın.İyi eğlenceler dilerim
Oğuz
günaydınlar hadi az kaldı bu gece son cezalı gecesi mi :mrgreen:
ee ne demişler insan sevdiğini yerden yere vururmuş :queen:
herkeze hatta uzaydakilere bile günaydın
abi seni bu gidişle biz göremicez anlaşılan:bounce::rendeer:
üzüldümale: neyse artık saglık olsun başka sefere inşallah :rendeer:
8 e yetişmeye çalışıcam
ben gelmeden toplantı başlamasın lütfen :bounce:![]()
wayy be
neresi bana uzaksa oradaya gidiyolar :queen:
pazar beraberiz ben sana ince ayrıntıları anlatırım üzülme:bounce::rendeer: