- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
herkese iyi geceler :rendeer:
İyi geceler Kartal Fatihi :rendeer:
herkese iyi geceler :rendeer:
Merhaba arkadaşlar,
Planlarımda oluşan bir değişiklik sebebiyle Cumartesi uzun bir yolculuğa çıkmam gerekiyor.Bu sebeple geziye katılamayacağımı bildirmek istedim.Sonraki gezilerde görüşmek temennisiyle benim kusuruma bakmayın.İyi eğlenceler dilerim
Oğuz
hade millet bende kaçar
yarın akşam 8 de gürkan beydeyiz
ziyaret ihracat ithalat bilimum ticaret![]()
ilk resimdeki adam bana özeniyor resmen ben kask çıkarmıyorum buda eldiven.
günaydın uykucular:queen:
:salut:cem sanada günaydın
günaydın arkidişler napıyosunuz bakıyım....
abi sen çok sevdin cemi....
Günaydın,ne çok seveni varmış herkes cem![]()
günaydın millet :rendeer:
sen kıskanıyosun galiba cemi
Pazara 3 gün kaldı yaavvumarım bizde orada beraber olacağız:cat:
Yenge sanada günaydın..
uzun bir süredir göremedik sizi ben mi yanlış hatırlıyorum..Hoşgeldiniz..
Uzun süredir gezilere katılamadık, denizciderya bebiş bekleniyorduŞimdi kendileri 8 aylık oldular ve en azından otomobil ile katılacağımız gezilere gelebilecek durumda:cat:
günaydın arkadaşlar
bol güneşli mutlu huzurlu bir gün dilerim
cemcim sanada :rendeer:
günaydın arkidişler napıyosunuz bakıyım....
abi sen çok sevdin cemi....
günaydın arkadaşlar
bol güneşli mutlu huzurlu bir gün dilerim
cemcim sanada :rendeer:
günaydın arkadaşlar
bol güneşli mutlu huzurlu bir gün dilerim
cemcim sanada :rendeer: