Şafak ne işi bu Pazar günüale:
İyi geceler :rendeer:
benım arkadasım reklam ajansında calsıyor.gelen ıs şu; otopazarında duran arac sahıplerıne gıdıp ucretsız ılan hakkında bılgı verılıp arabalarının resmını cekıp hürriyet ınternet sıttesınde yayınlatıcaklar.tek gunluk bır ıs ve gunluk 50 veya 60 verıcekler.