[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
kim:silent:
kiminle :silent:
nereye :silent:
ne zaman :silent:
patatesli börek mi :silent:
oy oy oy ben de istiommmm :p :queen:
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
1,121
herkeze günaydın arkadaşlar bugün azıcık geç kaldım sevkiyatlar fialn boguşuyorum.. nasılsınız bakalım :p




hiç belli etmiyoruz ama bizde seni seviyoruz :rendeer:

günaydınlar hadi az kaldı bu gece son cezalı gecesi mi :mrgreen:
ee ne demişler insan sevdiğini yerden yere vururmuş :queen:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
herkeze hatta uzaydakilere bile günaydın:)

Merhaba arkadaşlar,
Planlarımda oluşan bir değişiklik sebebiyle Cumartesi uzun bir yolculuğa çıkmam gerekiyor.Bu sebeple geziye katılamayacağımı bildirmek istedim.Sonraki gezilerde görüşmek temennisiyle benim kusuruma bakmayın.İyi eğlenceler dilerim
Oğuz

abi seni bu gidişle biz göremicez anlaşılan:bounce::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst