- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,882
orjinal- yan sanayi fark etmez
cbf 150 göstergesi gerekli..
fiyat konusunda bilgisi olan varmı??
cbf 150 göstergesi gerekli..
fiyat konusunda bilgisi olan varmı??
orjinal- yan sanayi fark etmez
cbf 150 göstergesi gerekli..
fiyat konusunda bilgisi olan varmı??
orjinal- yan sanayi fark etmez
cbf 150 göstergesi gerekli..
fiyat konusunda bilgisi olan varmı??
Merhaba Arkadaşlar. Uzun zamandır yazamıyordum. Son olarak Adana- Mersin istikametinde far ampulunun patlaması ile zor anlar yaşamışdım. Bu ana kadar da farları eksik olarak görmemişdim. Ama bu olaydan sonra ilk fırsatta iki adet sis farı taktırdım. Bu farların cok faydası oldu. Dogrudan akuye baglı oldugu için rolantide 3-5 dak calışırsa aku cok fazla etkileniyor. Gerci benim akude de biraz sorun var ama hareket halinde iken sorun yok..
Farların faydası.
1.Akşamları görüş mesafem cok arttı. Cok dafa rahat yolculuk yapıyorum.
2. Daha önce uzunları yakarak karşımdan gelen araclara sellektor yapmama ragmen uzunlarını kapatmıyorlardı, şimdi sisleri yaktıgım anda hemen uzunları sondürüyorlar.
Ayrıca dörtlü de takdırdım.
Maliyet,= 45 tl sis farları
Farları baglamak için koruma demirile parca kaynattırdım.15 tl
Dörtlü için orjınal flasor yeterli olmadıgı için flasor degişti 15 tl
Toplam 75 tl mal oldu ama guzel oldu.
Dörtlü ve sis farı için sag elcige iki adet anahtar bagladık.
Cok orjınal bi çalışma oldu. Resimleri ve nasıl taktıgımızı akşama atacam inşallah..

bugüne kadar cbf 150 ile arıza yapıp yolda kalanınız oldu mu hiç bi yazın da arızanızı bi öğrenelim bizde kalmayalım yollarda .
Bu motorda niye devir saati yok..?:silent:
27 bin küsür km yaptım, daha bir kere arıza vermedi,
alan varsa cbf 250 almak için satıyorum.
cihan abi bana özelden veya msn yoluyla dönebilirmisin?
merhaba
benim cbf de yağ eksiltiyor tam ölçmedim herhalde 1000km de yağ ilave etmem gerekiyor bu problem herkezde varmı?
Bİ ÇÖZÜMÜ VARMI YOKSA BUDA BÖYLE DEYİP yola devam edip muratcan7 arkadaşın dediği gibi ''Sürekli yağını kontrol et. Yola çıkarken alabiliyorsan yanına yağ al. '' önerisini untmayacakmıyız?
merhaba
benim cbf de yağ eksiltiyor tam ölçmedim herhalde 1000km de yağ ilave etmem gerekiyor bu problem herkezde varmı?
Bİ ÇÖZÜMÜ VARMI YOKSA BUDA BÖYLE DEYİP yola devam edip muratcan7 arkadaşın dediği gibi ''Sürekli yağını kontrol et. Yola çıkarken alabiliyorsan yanına yağ al. '' önerisini untmayacakmıyız?
Yağ eksiltme benim cbf te yapıyor .Aynen dediğin gibi 1000 km de bir 100-150 ml yağ ilavesi yapmam gerekiyor. Genellikle yağ eksiltme olayı uzun süreli tam gaz veya 100 km/h ın üzerinde uzun süreli kullanım yapılıyorsa artıyor. Genelde 80-90 ı geçmeden motoru sıkıştırmadan kullandığım dönemlerde yağ daha az yakıyor veya hiç yakmıyor. Sıkıştırılarak uzun süreli kullanımda motor çok fazla ısındığından yağda buharlaşma ve eksilme artıyor. Bu eksilme en çok mineral bazlı veya yarı sentetik yağlarda oluyor. Tam sentetik yağ eksilmeye karşı, buharlaşma sıcaklığı daha yüksek (daha kaliteli) olduğundan yağ eksiltme mineral veya yarı sentetik yağlara oranlı daha azmış. Bizim motorun yağ yakmasını minimuma indirmenin sırrı şu, motoru sıkıştırmadan kullanmak ve tam sentetik kaliteli bi motor yağı kullanmak. Bu bilgilere hem araştırarak hem servislerden bilgi alarak hemde deneyimlerim neticesinde ulaştım. Genellikle 100 km/h ın üzerinde uzun yol yaptığım dönemlerde yağ kontrolünü daha sık yapmanızı öneririm.