- Katılım
- 1 Kas 2008
- Mesajlar
- 6,872
süppersin
hoşgeldinn abi
Merhaba ben ulasoto yalovadan saat 8 gibi yola çıkacağım topçular-eskihisar-otobandan beşiktaş orda erdem860 la buluşacağız sonra size yolda katılacağız yalova-bursa vs.. gelmek isteyenler bana mesaj atabilir.. Saygılar....
ben geldim selam herkeze![]()
benimkini al bari :queen: bide 8-9 sayfa once cemın fotoları var gurkan abı eklemıstı ben ordan caldım
ben cıkıyorum aksama gorusmek uzere
Herkese Selam ben geldiiimm...![]()
Merhaba ben ulasoto yalovadan saat 8 gibi yola çıkacağım topçular-eskihisar-otobandan beşiktaş orda erdem860 la buluşacağız sonra size yolda katılacağız yalova-bursa vs.. gelmek isteyenler bana mesaj atabilir.. Saygılar....
ss ci olması tercih sebebidir, yüksek hızlarda seyir edilme ihtimali yüksek :queen:
ben geldim selam herkeze![]()