- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 3,121
Bu arada biribirimizi karıştırmayalım:queen:
normalde avatara bakardım ben direk şidi avatara bakıyorum aynı herkes
nicke bakıcaz artık
Bu arada biribirimizi karıştırmayalım:queen:
Bu arada biribirimizi karıştırmayalım:queen:
normalde avatara bakardım ben direk şidi avatara bakıyorum aynı herkes
nicke bakıcaz artık
aynen herkez baska bı cem koysun ya ben oyuzden baska koydum mavilerden koymayın :queen:
normalde avatara bakardım ben direk şidi avatara bakıyorum aynı herkes
nicke bakıcaz artık
bende avatarımı cem yapim benim neyim eksik dimi amamaaa:mrgreen::mrgreen:
:cat: teşekkürler
bende avatarımı cem yapim benim neyim eksik dimi amamaaa:mrgreen::mrgreen:
şimdi onu dşcektim benden çok yaşayacaksın
ama bende zaten cem yok başka bi bu var![]()
bende avatarımı cem yapim benim neyim eksik dimi amamaaa:mrgreen::mrgreen:
Neyse arkadaşlar ben çıkıyorum eve geçicem görüşürüz tekrar :king: :king:
süper oldu :wiinkk:
hepimiz birden ban yemiyelimde :queen:
bende değiştireyimmi ?
::friends:::biggrinn::haapppy:
Siz bu kadar Cem i birarada gördünüzmü bakiiiiim:silent:
Neyse arkadaşlar ben çıkıyorum eve geçicem görüşürüz tekrar :king: :king:
süper oldu :wiinkk:
hepimiz birden ban yemiyelimde :queen:
oldumu şincii:cat: