[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahaha ama olmazkı yaaaaa gulımmı aglımmı hahahahhahhahahha
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
aygülllllllllllll
herşeyi söyletme atıver banada :p

ayyy buraya yazıcam :):) dayanamıyorum beni dışlamayın ama :p:p

gerçekler acıdır dedi arkadasım ya alın yılın espirisi :queen::queen:

gerçekler acıdır baklava tatlı
ozaman baklava gerçek degildir :queen::queen:

gülüyosunuz ama iğrenç demeyin :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayyy buraya yazıcam :):) dayanamıyorum beni dışlamayın ama :p:p

gerçekler acıdır dedi arkadasım ya alın yılın espirisi :queen::queen:

gerçekler acıdır baklava tatlı
ozaman baklava gerçek degildir :queen::queen:

gülüyosunuz ama iğrenç demeyin :wiinkk:

ama ben dedım toplum ıcınde yapma dıee :queen::queen::queen::queen:

bu arada avatarlar direk gözüme takılıyo herkesi cem sanıyorum :pale:

hepimiz cemiz :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen:

Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
B-A-N-U, AYGÜL+, StoneOfDeath, sametrix, Burçin&İlker+, teror, berman, kadir_3483

5 Misafir diyo yaaa... :mrgreen: Hadi biri Cem olsun diğer 4 ü kim... :silent: :silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ayyy evet banada yaaaa :cat: :queen:

topige yazdım yenge 3 mesaj üstte sanırım
bak yorum yapmak yok ama :p:p


he bu arada arkadaşlar ben avatarıma cemi koyamıyorum
ingilizce yazdı anlamadım :p sizin avatarlardan çalmıştım boyutundan belkide bilmiyorum ama olmuyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
topige yazdım yenge 3 mesaj üstte sanırım
bak yorum yapmak yok ama :p:p


he bu arada arkadaşlar ben avatarıma cemi koyamıyorum
ingilizce yazdı anlamadım :p sizin avatarlardan çalmıştım boyutundan belkide bilmiyorum ama olmuyo

bızım avatarlardan caldıysan cok rhat koyarsın ya ıngılızce ne dıo ?

:queen::queen:

yahu evet korkut abiye de atmıştım ses yok noldu acaba :silent:

hayattan beklentılerı kalmadı :queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen:

Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
B-A-N-U, AYGÜL+, StoneOfDeath, sametrix, Burçin&İlker+, teror, berman, kadir_3483

5 Misafir diyo yaaa... :mrgreen: Hadi biri Cem olsun diğer 4 ü kim... :silent: :silent:

izleniyoruz :silent:::shutup:: ben dedım toplum ıcınde espırı yapma dıe hepımızı hapıse atıcaklar :queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Konuyu Toplam 8 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 4 Misafir)
AYGÜL, sametrix, Burçin&İlker, teror

topiğin okunma sayısını azalttım :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst