Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 20 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi espiri geldi aklıma :queen: ama yapmıcam
özelden yap ama içimde kalır :queen:
bi espiri geldi aklıma :queen: ama yapmıcam
özelden yap ama içimde kalır :queen:
tamam dur yapayım
düşüp bayılma ama![]()
sandalyeye bagladım kendımı bı bardakta su aldım 2arkadasta basımda beklıo :queen:
hahaha ama olmazkı yaaaaa gulımmı aglımmı hahahahhahhahahha
Özelden bende istiyorum o espiriyi AYGÜÜÜÜÜÜL...
aygülllllllllllll
herşeyi söyletme atıver banada![]()
ayyy buraya yazıcamdayanamıyorum beni dışlamayın ama
gerçekler acıdır dedi arkadasım ya alın yılın espirisi :queen::queen:
gerçekler acıdır baklava tatlı
ozaman baklava gerçek degildir :queen::queen:
gülüyosunuz ama iğrenç demeyin :wiinkk:
bu arada avatarlar direk gözüme takılıyo herkesi cem sanıyorumale:
ama ben dedım toplum ıcınde yapma dıee :queen::queen::queen::queen:
hepimiz cemiz :cherry:
ayyy evet banada yaaaa :cat: :queen:
şimdi beni dışlıyolarmı acaba :silent:
kımse cewap wermıo ya suan yerlere yatmıs guluolar yada profıllerını sılıyolar :queen::queen:
topige yazdım yenge 3 mesaj üstte sanırım
bak yorum yapmak yok ama
he bu arada arkadaşlar ben avatarıma cemi koyamıyorum
ingilizce yazdı anlamadımsizin avatarlardan çalmıştım boyutundan belkide bilmiyorum ama olmuyo
:queen::queen:
yahu evet korkut abiye de atmıştım ses yok noldu acaba :silent:
:queen::queen:
yahu evet korkut abiye de atmıştım ses yok noldu acaba :silent:
bızım avatarlardan caldıysan cok rhat koyarsın ya ıngılızce ne dıo ?
hayattan beklentılerı kalmadı :queen:
Bayıldı, bayıldı nolcak... :queen:
:mrgreen: :mrgreen: :queen: :queen:
Konuyu Toplam 13 üye okuyor. (8 Kayıtlı üye ve 5 Misafir)
B-A-N-U, AYGÜL+, StoneOfDeath, sametrix, Burçin&İlker+, teror, berman, kadir_3483
5 Misafir diyo yaaa... :mrgreen: Hadi biri Cem olsun diğer 4 ü kim... :silent: :silent: