[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
farkın damısınız bilmiyorum ama dağa bi bağlan dık birbirimize baksana aynı resim atmalar bir yere giderken haber vermeler geldiğimizde ben geldim diye not düşmeler :p

bu mudur budur hepinize bravo
arkadaşım içinde hepinize teşekkür ederim :rendeer:

mt ve motor kardeşliği:rendeer:

bu olan lardan heralde birileri mesaj cıkarmıştır:)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
farkın damısınız bilmiyorum ama dağa bi bağlan dık birbirimize baksana aynı resim atmalar bir yere giderken haber vermeler geldiğimizde ben geldim diye not düşmeler :p

bu mudur budur hepinize bravo
arkadaşım içinde hepinize teşekkür ederim :rendeer:

mt ve motor kardeşliği:rendeer:

bu olan lardan heralde birileri mesaj cıkarmıştır:)

EMMİ büyüksün :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Ben şirketten çıkıyorum görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın:rendeer:

:king: :king:

sence?? :) baş harfi hell24 cem mi acaba?

:mrgreen: :mrgreen:

farkın damısınız bilmiyorum ama dağa bi bağlan dık birbirimize baksana aynı resim atmalar bir yere giderken haber vermeler geldiğimizde ben geldim diye not düşmeler :p

bu mudur budur hepinize bravo
arkadaşım içinde hepinize teşekkür ederim :rendeer:

mt ve motor kardeşliği:rendeer:

bu olan lardan heralde birileri mesaj cıkarmıştır:)

::alkiis:: ::alkiis:: ::alkiis::
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
cezalı arkadaşımıza akşam sigara ve çamaşır götürecem sizin de selamınızı söylerim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst