- Katılım
- 2 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,410
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
ben kaçarrrr bby:king:
görüşürüz :king: :king:
:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
ben kaçarrrr bby:king:
gorusucez canercım
saol banu
evet bi gün fena patlayacam birine ama bakalım ne zaman...
neyse arkadaşlar ben çıkıyorum şimdilik öptüm hepiniz tek tek![]()
şimdide canere sarmıssın burcın abla :queen:
:queen::queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen:
Bulaşmayın tersi çok pis dakikada haşlama yapar :queen:
ilkay çok geçmiş olsun üzüldüm
sana bişi olmaması iyi ama
gerimi geldin abla :queen:
korkuorum kımse kalmadı sıra bende :queen:
abı kacıs yok bı sen kaldın bı ben kaldım 2mızden bırını patlıcak hazırlı ol :queen:
kopamıyorum bi türlü burdan
işleri düzene koyup direk mt yi açıyorum
he istenmiyorsam giderim :mrgreen:
yok korkut ebıme patlamam ben ama sen kendını koru:queen::queen::queen::queen:
yok canım ıstemeyn gıtsın :bounce: :cherry:
:
korkuorum kımse kalmadı sıra bende :queen:
abı kacıs yok bı sen kaldın bı ben kaldım 2mızden bırını patlıcak hazırlı ol :queen:
yok canım ıstemeyn gıtsın :bounce: :cherry:
öff ama yaaa:queen:
tamam ozaman gercegı acıklıorum bayraklar ıcın ozur dılerım![]()
aydın restorantın hepinize selamı var arkadaşlar![]()
Bence kork :queen:
:bounce::rendeer: saol
iii ucuz yırttım :queen:
aydın restorantın hepinize selamı var arkadaşlar![]()
gercekler acıdır :rendeer:
mıııı acaba...??? :silent: :silent: :queen:
a.slm
hafta sonu bizi bi görsünlerde bidaha rezarvasyon alıyolarmı bakıcaz :queen: