- Katılım
- 14 Ağu 2008
- Mesajlar
- 5,134
aaAAAaaa geçmiş olsun abi varmı bi problem sende???
sağ ön kapı hasarlı polis çağırıp tutanak tutturdum kaskodan değişecek arabada başka bişe yok....
ama uyuz oldum işte nalet olsun şu taksicilerin minibüsçülerin otobüsçülerin kullandıkları araçlara.....