[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
:) çarşamba perşembe cuma günü öğlen biter mapus

he heee yine okuldayım yine burdayımm
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
:) çarşamba perşembe cuma günü öğlen biter mapus

he heee yine okuldayım yine burdayımm

Caner seni böyle görünce E-M-R-E abinin lise yılları geliyor gözümün önüne gerçi o senin aşağı yukarı 10 katın kadar haylaz dı ama işte ehhh... :wiinkk: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hadi ya :pale:

ulaşırsan slm söle çağlacım ben başka şekilde ulaşamam çünkü ona

artık garipçede görüşücez

a.selam canım iletirim :rendeer:

teker yapmakta, yapanı desteklemekte, bu konu üzerinde yorum yapmakta çok tehlikeli:p
cem seni allah kurtarsın cezanın indirimini talep edeceğiz:queen:

ben asla teker yapmıyorum:p:p:p

haklısın sakın teker yapma serseriliğe luzum yok :p
onlar bi süredir takışıyolardı zaten :wiinkk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst