[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
naz yapıyor :cherry::cherry:

biri anladı sonunda :queen:
bi dersten hiçbişey olmaz canım benim olmadı telafi istersin hocandan :p :mrgreen:
özel ders alıcaz artık hocalardan :cherry:
sizinle geçecek hoş birgün için deger herşeye :) :p

yapsın yapsın kırıcam kafasını gözünü garipçede...
bu kadar sevildigimi bilmiyordum :queen: böyle tehdit altında olmuyo ama dayak yicem resmen :)


gül sen gül :mrgreen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
ayyy hediye dedinizde aklıma geldi biri benden hediye istedi zorla Garipçede alacakmış :):)

gürkan abi ben durmadan yazar 8000 yaparım
ve niye bizden saklı iş yapılıyor mevzu ne ya
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
biri anladı sonunda :queen:

özel ders alıcaz artık hocalardan :cherry:
sizinle geçecek hoş birgün için deger herşeye :) :p


bu kadar sevildigimi bilmiyordum :queen: böyle tehdit altında olmuyo ama dayak yicem resmen :)



gül sen gül :mrgreen:

hayat seni öyle bir yere getirirki
sevdiklerinle savaşırken
nefret ettiklerinle sevişirken bulursun kendini:rendeer::rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
:mrgreen::mrgreen:



çıkarıyorum ben senın sözlerinden çok şey zaten
pişmanlıklarımdan geç olmadan kurtuluyorum sayende :rendeer:
sana gelecek olan yıllarda başarılar dilerim canım kardeşim :rendeer:
ihtiyar ne içiyon sen çok merak ettim doğrusu...
tekila ve sert kahve:bounce:
Vay şair vay ben zaten diyordum Gürkan abide şair ruhu var diye:queen::queen::queen:

ayrı bişeyler yazıcam havaya sokma beni şindi:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst