- Katılım
- 14 May 2008
- Mesajlar
- 10,340
Yürüyün be kim tutar bu topiği :queen: bu arada 5.000. mesajı Burçin yazmış :cat:
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla![]()
ama canım beynim döndü yani ::baaas:: bi gelicem, bi gelemicem, bi gelebilir miyim, bi acaba gelemez miyim, bi bi bi bi biii gidiyo yaniii o açıdan kusura bakma ::baaas:: ::baaas:: :silent: :silent:
Yürüyün be kim tutar bu topiği :queen: bu arada 5.000. mesajı Burçin yazmış :cat:
şimdi yengecim şöle oluyodersane varya benım gitmezsem öss zorlasacak
gidersem aklım derste olmayacak
bende en iyisi geleyim dedim garipçeye orda çalışırız
geometri kitabım yanımda olacak anlayanlardan ilgi bekliyorum :mrgreen:
naz yapıyor :cherry::cherry:
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla![]()
cadı sana süper bir haber dağa vereyim sabah sabah garantiden yapılıyor makide arama bişe tamam dır![]()
naz yapıyor :cherry::cherry:
burçin günaydın hoş geldin :rendeer:
gelmezsen üzülürsün çok eglenicez güzel süprizler bol muhabbetin yanında sizi bekliyo :rendeer:
aradım konuştum kem küm ettiler peki biz sizi ararız dediler numaramı bırakıyım dedim yok bizde var dediler. bende bekliyorum arasınlar diye demek var olan numara seninmiş![]()
evet nerde benim hediyem ama olmadıkı boyle aaa :bounce::bounce::bounce:
Gürkan abi bugün 300 ü aşarız :queen:
burçin günaydın hoş geldin :rendeer:
gelmezsen üzülürsün çok eglenicez güzel süprizler bol muhabbetin yanında sizi bekliyo :rendeer:
aradım konuştum kem küm ettiler peki biz sizi ararız dediler numaramı bırakıyım dedim yok bizde var dediler. bende bekliyorum arasınlar diye demek var olan numara seninmiş![]()
yapsın yapsın kırıcam kafasını gözünü garipçede...
1000rr olurmu :mrgreen:
yok daha neler 1300 haya k9 yapalım istersen
300 ü devirmeden uyumam bu gece...
senin kafan karışmasın diye benim noyu bıraktım iyi yapmışım heralde:rendeer:
kanka bu topik 8000 görsün herkeze hediye ben den bak herkeze diyorum :bounce:
bu arada hediyeler hazırlanıyor bekleyin anacım :rendeer:
evet nerde benim hediyem ama olmadıkı boyle aaa :bounce::bounce::bounce:
sagol ihtiyar bitanesin :rendeer: