[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Yürüyün be kim tutar bu topiği :queen: bu arada 5.000. mesajı Burçin yazmış :cat:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla :(

sen gel kafanı takta bişeye sanırım bu yaza başlangıç olarak iyi bir kalabalık olucak :bounce:
ilerkigünlerde dağada kalabalık olucak başka gezilerde geliyor:rendeer:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
burçin günaydın hoş geldin :rendeer:

selamlar daha önce bulusmalara katılmak kısmet olmadı hiç tecrubem azdı ama artık kendımı hazır hıssedıyorum ve aksılık cıkmazsa inşallah çıkmaz gelicem.Katılım lıstesıne göz attımda ciddi bir rakam 100-130 kısı gelıcem demıs bı okadarda belkı demıs ortalam heralde 150 yı bulur gercekten bu rakamları bulurmu katılım ınanın gunlerdır bu merakın ıcındeyım gecmıs bulusmalarda bu rakamlar oldumu hıc eğer cıdden bu rakamı bulursa varya muhtesem ötesı bırsey olur gelemezsemde kahrolurum valla :(

gelmezsen üzülürsün çok eglenicez güzel süprizler bol muhabbetin yanında sizi bekliyo :rendeer:

cadı sana süper bir haber dağa vereyim sabah sabah garantiden yapılıyor makide arama bişe tamam dır :)

aradım konuştum kem küm ettiler peki biz sizi ararız dediler numaramı bırakıyım dedim yok bizde var dediler. bende bekliyorum arasınlar diye demek var olan numara seninmiş :p
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
burçin günaydın hoş geldin :rendeer:



gelmezsen üzülürsün çok eglenicez güzel süprizler bol muhabbetin yanında sizi bekliyo :rendeer:



aradım konuştum kem küm ettiler peki biz sizi ararız dediler numaramı bırakıyım dedim yok bizde var dediler. bende bekliyorum arasınlar diye demek var olan numara seninmiş :p


hoşbulduk cadı ablam:):):):):):)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
burçin günaydın hoş geldin :rendeer:



gelmezsen üzülürsün çok eglenicez güzel süprizler bol muhabbetin yanında sizi bekliyo :rendeer:



aradım konuştum kem küm ettiler peki biz sizi ararız dediler numaramı bırakıyım dedim yok bizde var dediler. bende bekliyorum arasınlar diye demek var olan numara seninmiş :p

senin kafan karışmasın diye benim noyu bıraktım iyi yapmışım heralde:rendeer:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst