- Katılım
- 12 Kas 2008
- Mesajlar
- 609
herkeze selam bende avcılardayım eeee mt avcılarda organizasyon yaparda biz gitmezsek ayıp olur 
bende varım diyorum
bende varım diyorum
çagla ablayı aramızda görmekten büyük mutluluk duyarız![]()
cadı ve aygülden özellikle rica ediyorum buraya gelsin lerde misafirlik görsün ler :queen:
Selam dostlar
mekan avcılar sahılmı olacak?
tam mevkıı neresi? ılk okudugumda benzınlıkte sandımda
Bu arada avcılardan katılımda var siteye arkadaslar gelmek ıcın benım motorsuz kalmamımı beklemiştiniz bu zamana kadar?
Saygılar
mustafa
abimm bende gelicemmm :
herkeze selam bende avcılardayım eeee mt avcılarda organizasyon yaparda biz gitmezsek ayıp olur
bende varım diyorum![]()
çagla ablayı aramızda görmekten büyük mutluluk duyarız![]()
abicim biz bahçeşehirden avcılar dan kalkıp caddeye geliyoruz banu yengemiz yaprak dökümünü bile bırakıp gelicem dedi yani artık uzaklığı bahane etmeyinnavrupa yakası çok fedakar
:cat:
canerrrrrrrrrrr şu mangalı kars da yapsaydık burası çok yakın olmuş :queen:
canerrrrrrrrrrr şu mangalı kars da yapsaydık burası çok yakın olmuş :queen:
oğlum Caneeeerrrrrr afişe ettin bizi ya aşk olsun yaniiii... :bounce: :queen: :queen: :queen:
:queen: :queen: :queen: :queen:
eee ya herro ya merrobiz geldik motorsuz motorsuz sıra sizde
hem haninerde kaldı eşitlik
siz hele avcılara gelmeyin bak ozaman görün:queen: :queen: :queen: reklamın iyisai kötüsü olmazmış hem
![]()
biz dostlarımız için avcılarada geliriz karsada gideriz canercim :bounce:
(Allahım bunu benmi söyledim şakaydı karsa kadar gidemem)
biz dostlarımız için avcılarada geliriz karsada gideriz canercim :bounce:
(Allahım bunu benmi söyledim şakaydı karsa kadar gidemem)
yok ya arkadasım motorsuz kaldım bırde bıraz sorunlarım var zaman olmuyor
yoksa arkadasların hepsını ozledım ya motorsuzda olsam yakın toplantılara katılırım maksat muhabbet
Hayırlı olsun dıyeyım))O zaman beklıyoruz mutlaka bak
Belki yi işaretledim Canercim belkilik kısmı E-M-R-E den kaynaklanıyor malum sebeplerden dolayı.. :wiinkk:
abla sanırsam biraz gaza geldin o yüzdende agzından kaçtı![]()
her zaman ki gibi süpersin çağlacım :rendeer:
cık ben kurşunsuzumdoga dostu :cherry:
biz dostlarımız için avcılarada geliriz karsada gideriz canercim :bounce:
(Allahım bunu benmi söyledim şakaydı karsa kadar gidemem)
Malesef Calındı satmazdım kıı ben onu kıyamam
ama kıydılarrr