[M.T. İstanbul] Avcılar Sahilde Mangal Vaarrr 19 NİSAN PAZAR

Katılım
12 Kas 2008
Mesajlar
609
herkeze selam bende avcılardayım eeee mt avcılarda organizasyon yaparda biz gitmezsek ayıp olur :)
bende varım diyorum :)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
cadı ve aygülden özellikle rica ediyorum buraya gelsin lerde misafirlik görsün ler :queen:

ooo burayadamı geldi o muhabbet davet ettik gelseydiniz de görseydiniz misafir perverliği :bounce: :p

Selam dostlar
mekan avcılar sahılmı olacak?
tam mevkıı neresi? ılk okudugumda benzınlıkte sandımda;)

Bu arada avcılardan katılımda var siteye arkadaslar gelmek ıcın benım motorsuz kalmamımı beklemiştiniz bu zamana kadar?
Saygılar
mustafa

nerdesin sen arkadaşım bi nışanlandım bidaha ugramadın evlenince hepten terk edicen sanırım buraları :queen:

abimm bende gelicemmm :

sensiz olurmu fıstık :rendeer:

herkeze selam bende avcılardayım eeee mt avcılarda organizasyon yaparda biz gitmezsek ayıp olur :)
bende varım diyorum :)

hem avcılarda olucan hemde gelmiycen yokki öyle bi lüksün :p

çagla ablayı aramızda görmekten büyük mutluluk duyarız:)

ver coşkuyu ver coşkuyuuu :queen:
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Herkese selam :)

abicim biz bahçeşehirden avcılar dan kalkıp caddeye geliyoruz banu yengemiz yaprak dökümünü bile bırakıp gelicem dedi yani artık uzaklığı bahane etmeyinn :) avrupa yakası çok fedakar :) :cat:

oğlum Caneeeerrrrrr afişe ettin bizi ya aşk olsun yaniiii... :bounce: :queen: :queen: :queen:

canerrrrrrrrrrr şu mangalı kars da yapsaydık burası çok yakın olmuş :queen:

:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
canerrrrrrrrrrr şu mangalı kars da yapsaydık burası çok yakın olmuş :queen:

eee ya herro ya merro :) biz geldik motorsuz motorsuz sıra sizde
:) hem haninerde kaldı eşitlik :)

oğlum Caneeeerrrrrr afişe ettin bizi ya aşk olsun yaniiii... :bounce: :queen: :queen: :queen:



:queen: :queen: :queen: :queen:

siz hele avcılara gelmeyin bak ozaman görün :) :queen: :queen: :queen: reklamın iyisai kötüsü olmazmış hem:p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
ben bi 15 dkk da bir falan girip bakıcam siteye arkadaşlar buralarda olacağım:)
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
eee ya herro ya merro :) biz geldik motorsuz motorsuz sıra sizde
:) hem haninerde kaldı eşitlik :)



siz hele avcılara gelmeyin bak ozaman görün :) :queen: :queen: :queen: reklamın iyisai kötüsü olmazmış hem:p

biz dostlarımız için avcılarada geliriz karsada gideriz canercim :bounce:

(Allahım bunu benmi söyledim şakaydı karsa kadar gidemem :p )
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
yok ya arkadasım motorsuz kaldım bırde bıraz sorunlarım var zaman olmuyor
yoksa arkadasların hepsını ozledım ya motorsuzda olsam yakın toplantılara katılırım maksat muhabbet
Hayırlı olsun dıyeyım:)))O zaman beklıyoruz mutlaka bak
 
Katılım
2 Ara 2008
Mesajlar
4,410
Belki yi işaretledim Canercim belkilik kısmı E-M-R-E den kaynaklanıyor malum sebeplerden dolayı.. :wiinkk:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yok ya arkadasım motorsuz kaldım bırde bıraz sorunlarım var zaman olmuyor
yoksa arkadasların hepsını ozledım ya motorsuzda olsam yakın toplantılara katılırım maksat muhabbet
Hayırlı olsun dıyeyım:)))O zaman beklıyoruz mutlaka bak

hayırlısı olsun motoru sattın mı?

Belki yi işaretledim Canercim belkilik kısmı E-M-R-E den kaynaklanıyor malum sebeplerden dolayı.. :wiinkk:

emre kısmını bize bırak arkadaşlar hallederler :cherry:

abla sanırsam biraz gaza geldin o yüzdende agzından kaçtı :)

çaktırma :p

her zaman ki gibi süpersin çağlacım :rendeer:

cık ben kurşunsuzum :p doga dostu :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
walla bende makinamı sattım.
şu ara cf almak için yapım açamasındayız.
sanırsam buluşmaya yetişmez:)
anlaşılan motorsuz motorcuyuz:)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst