- Katılım
- 16 Haz 2008
- Mesajlar
- 235
pendik te neredesin tam olarak
kaynarca seninle daha önce de yazışmıştık sanırım
pendik te neredesin tam olarak
kaynarca seninle daha önce de yazışmıştık sanırım
bakın arkadaşlar dış güç leri kendinize güldürmeyin biliyorsunuz topik tavan yaptıkça bazı gazlar oluşuyor lütfen şakada olsa birbirinize böyle sözler deyip birilerine pirim vermeyin dağa çok kenetlenelim
ne konuştum be![]()
bakın arkadaşlar dış güç leri kendinize güldürmeyin biliyorsunuz topik tavan yaptıkça bazı gazlar oluşuyor lütfen şakada olsa birbirinize böyle sözler deyip birilerine pirim vermeyin dağa çok kenetlenelim
ne konuştum be![]()
hmmm evet![]()
bakın arkadaşlar dış güç leri kendinize güldürmeyin biliyorsunuz topik tavan yaptıkça bazı gazlar oluşuyor lütfen şakada olsa birbirinize böyle sözler deyip birilerine pirim vermeyin dağa çok kenetlenelim
ne konuştum be![]()
yemişim dış güçleri aygüle kızarımda severimde o benim kardeşim buda kimseyi ilgilendirme gazı olanında gazını alırım...::144::
sen cınardere miydi? öyle bişeydi sanırım. tam hatırlayamadım
:rendeer: ::alkiis::::alkiis::
:rendeer: biz sadece takılıyoruz birbirimize
bende severim cem i döverimdeabi kardeşiz biz çok dogru
kimsede gaz yapmasın abicim
evet çınardere sayılır![]()
başkaları gibi kıla tüye takılıp gemileri köprüleri yakmayız dimi aygül...
yemişim dış güçleri aygüle kızarımda severimde o benim kardeşim buda kimseyi ilgilendirme gazı olanında gazını alırım...::144::
kesinlikle :cat:
şimdilik ben gidiyorum gene gelirim özlüyorum sizi ya
:rendeer:
hepiniz iyi bakın kendinize sevgi pıtırcıkları![]()
başkaları gibi kıla tüye takılıp gemileri köprüleri yakmayız dimi aygül...
kesinlikle :cat:
şimdilik ben gidiyorum gene gelirim özlüyorum sizi ya
:rendeer:
hepiniz iyi bakın kendinize sevgi pıtırcıkları![]()
herkese selam ben geldim
nerde otoruyosun? anadolumu avrupamı? kaskı olan birinden rica ederiz du bakalım ayarlıycaz bişeyler :wiinkk:
şşşşşşşş rahat bırakınbakıyım cadıyı...
tekerde yapar stopie de...
cadı o ne yapsa yeridir...
............. çıkarma bence....