[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
bakın arkadaşlar dış güç leri kendinize güldürmeyin biliyorsunuz topik tavan yaptıkça bazı gazlar oluşuyor lütfen şakada olsa birbirinize böyle sözler deyip birilerine pirim vermeyin dağa çok kenetlenelim :)

ne konuştum be :)
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
bakın arkadaşlar dış güç leri kendinize güldürmeyin biliyorsunuz topik tavan yaptıkça bazı gazlar oluşuyor lütfen şakada olsa birbirinize böyle sözler deyip birilerine pirim vermeyin dağa çok kenetlenelim :)

ne konuştum be :)

yemişim dış güçleri aygüle kızarımda severimde o benim kardeşim buda kimseyi ilgilendirme gazı olanında gazını alırım...::144::
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
523
bakın arkadaşlar dış güç leri kendinize güldürmeyin biliyorsunuz topik tavan yaptıkça bazı gazlar oluşuyor lütfen şakada olsa birbirinize böyle sözler deyip birilerine pirim vermeyin dağa çok kenetlenelim :)

ne konuştum be :)

:cat::cat::cat::cat: seni seviyoruz abi :rendeer::rendeer:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bakın arkadaşlar dış güç leri kendinize güldürmeyin biliyorsunuz topik tavan yaptıkça bazı gazlar oluşuyor lütfen şakada olsa birbirinize böyle sözler deyip birilerine pirim vermeyin dağa çok kenetlenelim :)

ne konuştum be :)

:rendeer: ::alkiis::::alkiis::

yemişim dış güçleri aygüle kızarımda severimde o benim kardeşim buda kimseyi ilgilendirme gazı olanında gazını alırım...::144::

:rendeer: biz sadece takılıyoruz birbirimize :)
bende severim cem i döverimde :p abi kardeşiz biz çok dogru
kimsede gaz yapmasın abicim :)

sen cınardere miydi? öyle bişeydi sanırım. tam hatırlayamadım

evet çınardere sayılır :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
6,477
:rendeer: ::alkiis::::alkiis::



:rendeer: biz sadece takılıyoruz birbirimize :)
bende severim cem i döverimde :p abi kardeşiz biz çok dogru
kimsede gaz yapmasın abicim :)



evet çınardere sayılır :)

başkaları gibi kıla tüye takılıp gemileri köprüleri yakmayız dimi aygül...
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
başkaları gibi kıla tüye takılıp gemileri köprüleri yakmayız dimi aygül...

seviyorum bu oluşumu ya:wiinkk:

kesinlikle :cat:

şimdilik ben gidiyorum gene gelirim özlüyorum sizi ya :)
:rendeer:
hepiniz iyi bakın kendinize sevgi pıtırcıkları :)

cadı ile seni ilk gördüğüm yerde bana ayrı hesap vereceksiniz adam sucukları sizin yüzünüzden geri götürdü be yiyemedik :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
tamam az kaldı garipçeye orada görüşürüz abicim :)

cem sanırım gülegüle dedin :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerde otoruyosun? anadolumu avrupamı? kaskı olan birinden rica ederiz du bakalım ayarlıycaz bişeyler :wiinkk:

süper ya nası urasıo bır kısı ıcın ıste budur yaaa tebrıkleer :rendeer:

şşşşşşşş rahat bırakınbakıyım cadıyı...
tekerde yapar stopie de...
cadı o ne yapsa yeridir...

dorudur.... :cherry:

............. çıkarma bence....


:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Caner çarşamba Gününe Topik Aç Bende 7 De çıkıyorum Gelirim Avcılara.cem Le Yapın Bir Organizasyon Hadi Bakalım.
Sen Yeteneklisin Bu Konuda Zaten.
Ismini Ben Söyleyeyim Hadi Benimde Katkım Olsun.
Avcılar Sahil Sucuk-mangal Partisi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst