- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
Caner çarşamba Gününe Topik Aç Bende 7 De çıkıyorum Gelirim Avcılara.cem Le Yapın Bir Organizasyon Hadi Bakalım.
Sen Yeteneklisin Bu Konuda Zaten.
Ismini Ben Söyleyeyim Hadi Benimde Katkım Olsun.
Avcılar Sahil Sucuk-mangal Partisi.
gelmiyen motorsuz kalsın len :queen:





