- Katılım
- 16 Haz 2008
- Mesajlar
- 235
:queen: :queen: :queen: :queen:
yaa süpürge varda bir pervane birde kanat ayarlamak lazımm:queen::queen:
:queen: :queen: :queen: :queen:
yaa süpürge varda bir pervane birde kanat ayarlamak lazımm:queen::queen:
yuk yok gererk yok onlara...
büyü sözlerini kuyucadısından alman yeterli :queen:
Herkese iyi akşamlar ben evime gidiyorum hoşçakalın...:king: :king:
Herkese iyi akşamlar ben evime gidiyorum hoşçakalın...:king: :king:
selam millet
ilgine tşk edrim cadı. fakat bir sorun daha var. benim kaskım da yoookk:silent: acaba artcı kaskı olan varmı? ( cokmu şey istedim)::utangac:
kask şart![]()
yuk yok gererk yok onlara...
büyü sözlerini kuyucadısından alman yeterli :queen:
nerde otoruyosun? anadolumu avrupamı? kaskı olan birinden rica ederiz du bakalım ayarlıycaz bişeyler :wiinkk:
:lus1:: kaskı olmıyanlar çok üzgünüm ama malesef geziye katılamıycaklar....
biraz daha konuşursan vıraklamaya başlıycan benden söylemesi :queen:::sapka::
selam millet
anadolu yakası. pendik.
buluşma yerine trenle gelebilirsin tam önünde indiriyor :mrgreen:
acil gürkan abiyi çağıralım o zaman :cherry:
anadolu yakası. pendik.
o canım diyen dillerini yesinler senin :rendeer::queen:a.s canım benim...
selam millet
cem hariç![]()
selam millet
cem hariç![]()
selam bu herkeze eşit olucan bir daga duymayım :bounce::rendeer:
belirtmene gerek yok ben seni yok sayıyorum artık bu da son...