[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
aleykümselamm korkut abi :) :wiinkk:

evet ya pusu gitti brezilya aşk dizilerine cevirdiler

aleykum selam korkut hoşgeldin

bursa tarafından gelen arkadaşlarla irtibata geçersen yalnız gelmeiş olursun arkadaşım :rendeer:





haklısın güzergahta terslik vardı dolma bahçede buluşup beşiktaş maslak yapmak kulagı ters tutmak gibi oldu. böylesi sanırım hekes için daha uygun olucak hee söylemeden geçemiycem ana sayfadaki değişikliklere gösterdiğin dikkat için ayrıca teşekkürler.....

kırmızı kırmızı yazdıgım uyarıları görmeyen arkadaşlara selam olsun :bounce: :p:p:p



bak yukarıda link varcanercim tıklarsan güzergahıda net olarak görmüş olursun :wiinkk:



hogeldin :rendeer:

Teşekkür ederim hoş gördük herkez iyimi ??:cat:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ederse eder ya gidere gider demırden korksan motora(tren) bınmezdık kv moduna gectım ben bu arada selam herkezee
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bidaha caddeye gelirsem kırmızı halı vs isterim :p
3 gündür ordayım asıl tayfa yok yaw nasıl iş anlamadım zaten yenildik :(
moral sıfır :salut:



yaa şafak sende 10 bende 110 ps var nasıl olmasını bekliyorsun :p
itinayla zat tokatlanır :queen::queen::queen::queen::queen:

o kadar düştün mü looo. millet 600 lük tokatlıyor bu düşüşe geçmiş.
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
hay vadinize yalan rüzgarı gibi oldu şelepsizim heee

ne anlıyolar şundan bende onu anlamıyom
komik sahneleri var aslında güsel oluyo ama :)
milleti ekran başına bağlamakdan başka bişi değil
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
hay vadinize yalan rüzgarı gibi oldu şelepsizim heee

ne anlıyolar şundan bende onu anlamıyom
komik sahneleri var aslında güsel oluyo ama :)
milleti ekran başına bağlamakdan başka bişi değil

eskiden bende hiç kaçırmazdım ama bu sene neredeyse hiç izlemedim artık tadı kaçtı
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bıkktık kardeşim, yicemiz 2 balık uzadıda uzadı:p
cadı sen bana bu hafta sonu balıkekmek ısmarla ben hiç gelmiim taa garipçeye :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst