[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
iyi akşam lar arkadaş lar avrupa yakası buluşma yeri değiştimi ya.dolma bahceydi
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
iyi akşam lar arkadaş lar avrupa yakası buluşma yeri değiştimi ya.dolma bahceydi

pazar günü sahil kalabalık olucağını düşündük onun için maslak yönünden gidecehiz birde leven ten katılacak arkadaş lar ve karşıdan gelen arkadaşlar için uygun görüldü sorun teşkil etmez heralde sana
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
abi niye ole diyon önceden inönü stadının karşısında toplanılacak tı .bak ben bugun gördum bp yiii nezaman değiştiki.gerçi benim için daha iyi dahay yakın
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
abi niye ole diyon önceden inönü stadının karşısında toplanılacak tı .bak ben bugun gördum bp yiii nezaman değiştiki.gerçi benim için daha iyi dahay yakın

takılıyorum ya bende şimdi gördüm değiştirmişler :wiinkk: güzergah o yol üzerinde olduğu için dolmabahçe ters oluyodu bide karşıdan gelen arkadaşlar olacağı için...
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
evet ama akadar kişiyi o bp alırmı onu bilmiyorum yol kenarında ki değilmi.biraz ufak gibi ama hadi gelsede hep beraber bi dolaşsak ya

selam millet :)

levent bp yi bi tarif edermisiniz bana size zahmet ??

çok basit kardeş zincirli kuyudan maslak tarafına giderken etiler girişinde hemen yokl kenarı
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
evet ama akadar kişiyi o bp alırmı onu bilmiyorum yol kenarında ki değilmi.biraz ufak gibi ama hadi gelsede hep beraber bi dolaşsak ya



çok basit kardeş zincirli kuyudan maslak tarafına giderken etiler girişinde hemen yokl kenarı

oky :cat:


E-M-R-E hah hah ha be emre abi :) naber nasılsın
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
iyi canerim sen nasılsın ? inanmıcaksın 10bin bakımından bu yana servise girmedim bu bi devrim :mrgreen: 14bin oldu bu hafta sonu bi gidicem artık arayı açmayalım :wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
iyi canerim sen nasılsın ? inanmıcaksın 10bin bakımından bu yana servise girmedim bu bi devrim :mrgreen: 14bin oldu bu hafta sonu bi gidicem artık arayı açmayalım :wiinkk:

MAAŞALLAH :wiinkk: ne mutlu sana servisin önünden geçerken şöyle :bounce: güzel bir bakış atıyorsundur :)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
iyi akşamlar gürkan abi bende birazdan vadiye geçicem :) K.V.Pusu geçen dikkatimi çekti diyorum ne bu aşk meşk e girdi pembe dizi ye cevirmesinler falan bi aktım yönetmen değişmiş bayan olmuş :):)
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
iyi akşamlar gürkan abi bende birazdan vadiye geçicem :) K.V.Pusu geçen dikkatimi çekti diyorum ne bu aşk meşk e girdi pembe dizi ye cevirmesinler falan bi aktım yönetmen değişmiş bayan olmuş :):)

evet ya pusu gitti brezilya aşk dizilerine cevirdiler

aleykum selam korkut hoşgeldin
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Aslında gelip sizlerle tanışmak çok isterim ama istanbul korkutuyor biraz beni :(

bursa tarafından gelen arkadaşlarla irtibata geçersen yalnız gelmeiş olursun arkadaşım :rendeer:

iyi akşam lar arkadaş lar avrupa yakası buluşma yeri değiştimi ya.dolma bahceydi

abi niye ole diyon önceden inönü stadının karşısında toplanılacak tı .bak ben bugun gördum bp yiii nezaman değiştiki.gerçi benim için daha iyi dahay yakın

haklısın güzergahta terslik vardı dolma bahçede buluşup beşiktaş maslak yapmak kulagı ters tutmak gibi oldu. böylesi sanırım hekes için daha uygun olucak hee söylemeden geçemiycem ana sayfadaki değişikliklere gösterdiğin dikkat için ayrıca teşekkürler.....

kırmızı kırmızı yazdıgım uyarıları görmeyen arkadaşlara selam olsun :bounce: :p:p:p

selam millet :)

levent bp yi bi tarif edermisiniz bana size zahmet ??

bak yukarıda link varcanercim tıklarsan güzergahıda net olarak görmüş olursun :wiinkk:


hogeldin :rendeer:
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
rica ederim .hem böyle daha iyi oldu bana da yaklaşmış oldu.ama bir sorun var eger burada kiherkez gelirse orası bizi alırmı birde tam cadde uzeri sorun teşkil etmesin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst