nice 4000 lere hep beraber inş:rendeer:
iyi akşam lar arkadaş lar avrupa yakası buluşma yeri değiştimi ya.dolma bahceydi
iyi akşam lar arkadaş lar avrupa yakası buluşma yeri değiştimi ya.dolma bahceydi
abi niye ole diyon önceden inönü stadının karşısında toplanılacak tı .bak ben bugun gördum bp yiii nezaman değiştiki.gerçi benim için daha iyi dahay yakın
selam millet
levent bp yi bi tarif edermisiniz bana size zahmet ??
selam millet
levent bp yi bi tarif edermisiniz bana size zahmet ??
evet ama akadar kişiyi o bp alırmı onu bilmiyorum yol kenarında ki değilmi.biraz ufak gibi ama hadi gelsede hep beraber bi dolaşsak ya
çok basit kardeş zincirli kuyudan maslak tarafına giderken etiler girişinde hemen yokl kenarı
iyi canerim sen nasılsın ? inanmıcaksın 10bin bakımından bu yana servise girmedim bu bi devrim :mrgreen: 14bin oldu bu hafta sonu bi gidicem artık arayı açmayalım :wiinkk:
iyi akşamlar gürkan abi bende birazdan vadiye geçicemK.V.Pusu geçen dikkatimi çekti diyorum ne bu aşk meşk e girdi pembe dizi ye cevirmesinler falan bi aktım yönetmen değişmiş bayan olmuş
![]()
evet ya pusu gitti brezilya aşk dizilerine cevirdiler
aleykum selam korkut hoşgeldin
Aslında gelip sizlerle tanışmak çok isterim ama istanbul korkutuyor biraz beni![]()
iyi akşam lar arkadaş lar avrupa yakası buluşma yeri değiştimi ya.dolma bahceydi
abi niye ole diyon önceden inönü stadının karşısında toplanılacak tı .bak ben bugun gördum bp yiii nezaman değiştiki.gerçi benim için daha iyi dahay yakın
selam millet
levent bp yi bi tarif edermisiniz bana size zahmet ??
herkeze selamlar