- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
valla deneyeceğim ilk bindiğimde , yanlız tepe ve dişli çıkının ordakı baya zorlayacak
Arkadaşlar 4.04.2009 tarihinde cruiser gezisine katılacakmısınız?
Ben katılmayı dusunuyorum eger katılacak varsa tabiki..
canercaracal, iyi diyorsunda sorun rolanti neden düştü? subap ayarlarını yeni yaptım, depo dolu, karbüratörden süpheleniyorum. rolantiyi artırmak sorunun üstünü örtmek olacak
orta ayaktayken motor bariz saga yatik duruyor. sizinki tam duz mu?
bendede aynı :salut:
ben ayarlamıştım, debriyaj çok kısa bi arada kapıyodu o zaman, yarım depriyajlarla gidilmesi gereken yerlerde sorun oluyo,ilerde kapıyo. benim hoşuma gitmedi, eski yerine aldım.
balatayı bikaç 100km önce değiştirevericem artık![]()