Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Mar 2009
Mesajlar
4
bende öyle biliyordum.
ama dün motoru çıkartınca çalışmadı melet. benzin bitmiş. yedeğe getirdim öyle çalıştı.
ama hiç göstergedeki depo uyarı ışığı yanmadığı için sordum. acaba ben yanlışıkla yedek depoda mı gidiyormuşum şimdiye kadar die :)

yedek deponun içinde 1 lt yakın benzin varken kırmızı ışık yanıyor .
ben bilmiyorum. bu normal:cherry:
servise sordum oda bilmiyo:cherry:

30km kadar ömrü var

benim normal depoda benzin bitti ama uyarı lambası yanmadı. yedeğe geçtim o zaman motor çalıştı.
mterayes26 da diyor ki yedek depoda 1 lt kaldığı zaman lamba yanıyor. bence doğuru.
sen diyorsun ki ydek depodaki benzinde 30 km gidebilirsin. yani yedek depo ortalama 1 lt öyle mi?
benim kafam karıştı şimdi??
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
kafa karışcak bişey yokki, 1lt 30 km 100km de 3.33lt yapar,şehir içi için normal. ben şehir içinde gitmedim 30km kadar ama düşük vites ve süratlerle gittim. tam 30 muydu? ölçmedim, belki 40dı belki 20. yol kötü olduğundan sağlıklı bir tahmin yapamadım
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Merhabalar;

Arkadaşlar malesef size kaltılımcı olamıyorum malum askerlik nedeni ile kısa bir süre kapalıyım :queen: fakat zaman buldukça yazacağım görüşmek üzere kib...
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
2
arkadaşlar öncelikle hepinize selamlar..
bir hafta önce ben de motorsikletin cazibesine dayanamayıp bir caracal 200 sahibi oldum chopper tarzı motorlara fazla alışkın olmadığımdan ve bulunduğum bölge itibariyle pek fazla servis ve teknik desteğe sahip olamadığımdan bazı sorunlar yaşamaktayım.
bu sorunların en büyüğü motorun çalışmasında.benzin hortumunda yada giderinde bir sorun olduğunu düşünüyorum,motorum çok fazla stop ediyor acaba daha önceden böyle sorunlarla karşılaşanlar arkadaşlarım oldu mu?
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
2
teşekkürler solmyr cevabın için,sanırım kötü benzinden kaynaklanan bir sorundu depoyu boşalttım hava ile temizledim şimdi sorunsuz bakalım.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
benim normal depoda benzin bitti ama uyarı lambası yanmadı. yedeğe geçtim o zaman motor çalıştı.
mterayes26 da diyor ki yedek depoda 1 lt kaldığı zaman lamba yanıyor. bence doğuru.
sen diyorsun ki ydek depodaki benzinde 30 km gidebilirsin. yani yedek depo ortalama 1 lt öyle mi?
benim kafam karıştı şimdi??


10 ytl benzın atıyorum 27. km de normal depo bitiyor . yedeğe alıyorum 47 km fln da o gıdıyor 74 km edıyor . Ama gel gör ki yüksek devirlerde kullanıyorum
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
10 ytl benzın atıyorum 27. km de normal depo bitiyor . yedeğe alıyorum 47 km fln da o gıdıyor 74 km edıyor . Ama gel gör ki yüksek devirlerde kullanıyorum

bence motorun yakit tuketimi mukemmel arkadaslar. 20 lira benzin koyuyorum. ne zaman koydugumu hicbir zaman hatirlayamiyorum.. muhtemelen 1 ayi gectigi icindir :cherry:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hani gençler resimler:cherry: 200 resim ekledim şuraya sizde tık yok ::miiz::

takmak.jpg
 
Katılım
4 Nis 2009
Mesajlar
8
caracal

Merhaba beyler.Havalar ısınıyor ve benim kanım tutuştu.bir motor alma niyetindeyim ama bütçem bir japon almaya elverişli değil.Döndük yine çin malına ama herkes bişey söylüyor bir türlü karar veremedim.niyetim Keeway süper light 150 almaktı uygun fiyata buldum derken kanuni caracalı gördüm.Arada pek fiyat farkı yok hatta kanuni 50cc fazla şimdi tüm CARACAL kullanıcı arkadaşlardan ricam CARACAL ın eksilerini ve artılarını yazabilirseniz memnun olurum.motor güzel görünüyor yakıtı nasıldır,sağlamlık nasıl parçaları pahalımıdır.Kısacası niçin bu motoru tercih etmeliyim.Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.Saygılar
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Merhaba beyler.Havalar ısınıyor ve benim kanım tutuştu.bir motor alma niyetindeyim ama bütçem bir japon almaya elverişli değil.Döndük yine çin malına ama herkes bişey söylüyor bir türlü karar veremedim.niyetim Keeway süper light 150 almaktı uygun fiyata buldum derken kanuni caracalı gördüm.Arada pek fiyat farkı yok hatta kanuni 50cc fazla şimdi tüm CARACAL kullanıcı arkadaşlardan ricam CARACAL ın eksilerini ve artılarını yazabilirseniz memnun olurum.motor güzel görünüyor yakıtı nasıldır,sağlamlık nasıl parçaları pahalımıdır.Kısacası niçin bu motoru tercih etmeliyim.Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim.Saygılar

üzme , akrobasi yapma , altında honda var sanma ona göre kullan bir şey olmaz yakıtta senin sürüşüne bağlıdır
 
Katılım
1 Mar 2009
Mesajlar
80
vallah arkadaşlar bende caracal düşünüyorum ama birincisi siyahı yok piyasada ve 15 mayıstan öncede gelmez diyorlar ikincisi ise malesef çin malı alan herkes şikayetçi özellikle kanuni servislerinin çok acemi olduğu söyleniyor ben istanbuldayım 1-2 servisine baktım biri iyiydi ama diğeri inanın bisiklet dükkanından bile daha küçük ve kötüydü fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.Teşekkürler...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
vallah arkadaşlar bende caracal düşünüyorum ama birincisi siyahı yok piyasada ve 15 mayıstan öncede gelmez diyorlar ikincisi ise malesef çin malı alan herkes şikayetçi özellikle kanuni servislerinin çok acemi olduğu söyleniyor ben istanbuldayım 1-2 servisine baktım biri iyiydi ama diğeri inanın bisiklet dükkanından bile daha küçük ve kötüydü fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.Teşekkürler...

nakit paran varsa , istemedıgın kadar 2. el caracal var , servislerine gitme düzgün bir usta bul ona git
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nakit paran varsa , istemedıgın kadar 2. el caracal var , servislerine gitme düzgün bir usta bul ona git

eray haklı :cat: ikinci el sıfır gibi makineler var,aferdersiniz biz bir hıya..'lık ettik sıfır aldık :) :p ikinci el daha mantıklı bence..:rendeer:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
ben nasıl rodaj olduğunu bilmediğim makineyi almam. ve ben motoru satmak için değil hurdaya çıkarmak için aldım, o yüzden 0 aldım. ara motoru olarak kullanacak arkadaşlar 2.el i tercih etmeleri mantıklı
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
eray haklı :cat: ikinci el sıfır gibi makineler var,aferdersiniz biz bir hıya..'lık ettik sıfır aldık :) :p ikinci el daha mantıklı bence..:rendeer:

abi kusura bakma ama aynı hıyarlığı sen 2. kez yaptın

ben nasıl rodaj olduğunu bilmediğim makineyi almam. ve ben motoru satmak için değil hurdaya çıkarmak için aldım, o yüzden 0 aldım. ara motoru olarak kullanacak arkadaşlar 2.el i tercih etmeleri mantıklı


itina ile rodaj yapılır . Acısız , ben 12000 dekı cgl 125 ı 2. kez rodajladım . Bir motor uzun yolda açılır bunu da yeni anladım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst