bende öyle biliyordum.
ama dün motoru çıkartınca çalışmadı melet. benzin bitmiş. yedeğe getirdim öyle çalıştı.
ama hiç göstergedeki depo uyarı ışığı yanmadığı için sordum. acaba ben yanlışıkla yedek depoda mı gidiyormuşum şimdiye kadar die![]()
yedek deponun içinde 1 lt yakın benzin varken kırmızı ışık yanıyor .
ben bilmiyorum. bu normal:cherry:
servise sordum oda bilmiyo:cherry:
30km kadar ömrü var
benim normal depoda benzin bitti ama uyarı lambası yanmadı. yedeğe geçtim o zaman motor çalıştı.
mterayes26 da diyor ki yedek depoda 1 lt kaldığı zaman lamba yanıyor. bence doğuru.
sen diyorsun ki ydek depodaki benzinde 30 km gidebilirsin. yani yedek depo ortalama 1 lt öyle mi?
benim kafam karıştı şimdi??