Suzuki Suzuki GS500 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
42
tvs apachem var takas edebileceğim gs500 varmıdır..81 model golf gti aracım var üstüne fark alarak arabamlada takas yapabilirim..
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Alakanıza teşekkür ederim.Manetleri dün ebay usa dan sipariş verdim.Karbon manet buldum.Amblemler için korlasa müraacat edeyim.Göztepe korlasamı sipariş verdiniz?

merhaba bahsettiğiniz manetlerin ebay linkini vermeniz mümkün mü acaba ? ben de manet, gidon, ayna, peg, bar-end, stop falan getirtmeyi düşünüyorum da
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
merhaba bahsettiğiniz manetlerin ebay linkini vermeniz mümkün mü acaba ? ben de manet, gidon, ayna, peg, bar-end, stop falan getirtmeyi düşünüyorum da

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzu...QitemZ370178113855QQtcZphoto#ebayphotohosting

Araştırdığım kadarıyla bizim makinalarla aynı:) Bu satıcıda diğer aradıklarınızda mevcut.Denge topuzunu 25 tl ye http://www.sahibinden.com/her_marka...350499WQQpXQQdisplayitem&keyword=denge topuzu bu adreste buldum ancak kalmamış.1hafta 10 gün sonra gelecekmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
2 ADET amblem 50 tl.fiyat ok.yurt dışına baktım daha pahalı.Ama bu kadarlık bişey için kapora istemeleri garibime gitti doğrusu:silent:

keşke daha önceden haberleşseydik be abi ben 1 taneyi sipariş edip parasınıda peşin verdim o zaman belki 3tane sipariş edebilridik
ama ben bi yarı telefon açayım istersen benim siparişe 2tane daha eklesinler
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
keşke daha önceden haberleşseydik be abi ben 1 taneyi sipariş edip parasınıda peşin verdim o zaman belki 3tane sipariş edebilridik
ama ben bi yarı telefon açayım istersen benim siparişe 2tane daha eklesinler

Valla arkadaşım öyle birşey yapabilirsen çok sevinirim.Ben işten fırsat bulup gidemedim hala.Kafana takılan bişey olursa cep telini yazıyorum.0542 511 13 13 Ergün ismim.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
19
suzukı GS500 =) hız tutkusu varsa sateN GS500 baska bıse tanımam herhalde saten şurda ıkı sene kalmıs yakında bende alıyorum ama once ehlıyet:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzu...QitemZ370178113855QQtcZphoto#ebayphotohosting

Araştırdığım kadarıyla bizim makinalarla aynı:) Bu satıcıda diğer aradıklarınızda mevcut.Denge topuzunu 25 tl ye http://www.sahibinden.com/her_marka...350499WQQpXQQdisplayitem&keyword=denge topuzu bu adreste buldum ancak kalmamış.1hafta 10 gün sonra gelecekmiş.

teşekkür ederim Ergün Bey; karbon manetler çok güzel ancak uyumlu olduğu modeller arasında gs500 gözükmüyo fakat diğer taraftan bizim manetlere de çok benziyo. umarım sıkıntısız uyar. aynılarından galiba 115 tl ye istanbulda satan bi yerin ilanını da görmüştüm. ama tabi ki ebayden daha uygun geliyodur bunlar.
bu arada benim motorumda şöyle bi karbon topuz var:
Görüntü040.jpg
[/URL]p://[/IMG]
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
46
Ben fren manetini ist/zeytinburnu Aytan Motordan aldım 55tl biraz tuzlu ama suzuki servisinde 100tl diyince bedava gibi geldi atladım. Banada motorun sağındaki yuvarlak suzuki yazan kapak/amblem lazım, çizildi değiştirmek istiyorum hiçbiyerde bulamadım.Internette 7.99$ tanesi çok ucuz ama Amerika/Kanada dışına yollamıyor firma. 2004 öncesindeki amblemler siyah sizin sipariş verdiğiniz amblemler kaç model için? Amerikadan bir arkadaşa aldırıp yollatırım dicemde kargosu ile 25tl yi geçer zaten. Ben de korlas'la görüşeyim.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
ben ebaydan kargo dahil debriyaj ve fren manetini(karbon görünümlü)70 tl ye getirtiyorum.Benim makina 1999 siyah üreri aluminyum suzuki yazıyor.Korlas da aynısı var 25 tl ama 1 ay sürüyor gelmesi.Seninkiler yanlış bilmiyorsam sadece üzerinde s harfi olanlar.Pardon şimdi gördüm resimde aynısı seninkilerde.ama kapora almadan sipariş verememek gibi enteresan bir durum var korlasda.işten fırsat bulup bir türlü gidemedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
Valla arkadaşım öyle birşey yapabilirsen çok sevinirim.Ben işten fırsat bulup gidemedim hala.Kafana takılan bişey olursa cep telini yazıyorum.0542 511 13 13 Ergün ismim.

yaw msjnı daha yeni gördüm 2gün önce arkadaşım aldı ben alamadım işden dolayı onada grisini vermişler pazartesi tekrar görüşüp siyahını istedicem o zaman sanda 2tane sipariş vereyim getirirlerse olur mu
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
yaw msjnı daha yeni gördüm 2gün önce arkadaşım aldı ben alamadım işden dolayı onada grisini vermişler pazartesi tekrar görüşüp siyahını istedicem o zaman sanda 2tane sipariş vereyim getirirlerse olur mu

Olur tabii,hemde çok güzel olur.:) Benim içinde sipariş verirsen sevinirim.Şİmdiden teşekkürler.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
Olur tabii,hemde çok güzel olur.:) Benim içinde sipariş verirsen sevinirim.Şİmdiden teşekkürler.

ergüncüm kısmet olursa 1 ay içerisinde getirecekler bendeki griyi geri verdim bi ara düşündüm bendeki saglamıda aynı griye boyayım die ama siyah daha güzel yakışıyo bence o yüzden tekrar geri iade ettim yine burdan haberleşiriz görüşelim bi gün toparlanalım gs 500cü arkadaşlar yapalım bi etkinlik :)
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
ergüncüm kısmet olursa 1 ay içerisinde getirecekler bendeki griyi geri verdim bi ara düşündüm bendeki saglamıda aynı griye boyayım die ama siyah daha güzel yakışıyo bence o yüzden tekrar geri iade ettim yine burdan haberleşiriz görüşelim bi gün toparlanalım gs 500cü arkadaşlar yapalım bi etkinlik :)

Saolasın,çok makbule geçti.Toplanalım tabii şöyle güzel bir yol yapalım.Ben yaz ortası gibi fırsat bulabilirsem karadeniz düşünüyorum.Bakalım kısmet :)...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
106
selam abiler ben 93 model gs 500 aldım bu motor hakkında bana tavsiyeleriniz varmı ? yakıt ,kullanım, v.s bende cbr 125r vardı 2 yıla yakın bi süre cbr kullandım
93 model gs nin artı ve eksilerini tavsiyelerini yaparsanız sevinirim simdiden teşekkürler
Hayırlı olsun, iyi bir seçim yapmışsın. Genel olarak GS500'ün yakıt, performans vb. çeşitli özellikleri önceki sayfalarda az çok aktarılmış, oradan ulaşabilirsin. Yalnız 93 modellerin 52 beygir ve 41Nm olması gerekiyor. Bu özellikler benzin sarfiyatı, performans vb.'nde bir farklılık getiriyor mu bunları da sen yazarsan hepimiz bilgilenmiş oluruz.

Sanırım İzmir'de oturuyorsun. Bildiğim kadarıyla yetkili servislerden Doğa Motor yedek parçaların da İzmir'de toplandığı yer. 3. Sanayi'nin girişinde Showroomları var. İstediğin parça ellerinde yoksa 1-2 gün içinde İstanbul'dan getirtiyorlar. Orada da yoksa 1 ayda Japonya'dan. Umarım böyle bir sorun yaşamazsın.

Daha bugün 600 km'nin üstünde yol yapıp Didim/Bodrum'dan döndüm. Gezi yazısı da hazırlayacaktım ama elimde düzgün bir fotoğraf makinesi yok. Önceden yaptığım 2500 km'de olduğu gibi gene motorda en ufak sorun yok. Canavar bu canavar! :cat:
 
Katılım
24 Eyl 2007
Mesajlar
195
arkadaşlar bu haftasonu pazar günü istanbul galeria'nın otoparkında ikinci el motosiklet pazarı olacak.beende motoru satacağım için orada olucam.eğer alıcı cıkmazsa 11 yada 12 nisan da buluşup şu gs500leri bir araya toplayalım.valla bakın bu kaçıncı teklifim yaaaa.
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
CHOPPERRİDER; Sipariş ettiğim manetler ve aynalar geldi.Hepsi bire bir uydu.Manetlerdede hiçbir sorun yok.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
arkadaşlar bu ayın 14dünde garipce köyüne gezi var geliyorsunuz dimi :)

ben kesinlikle gs 500 grenaj arıyorum...,
bilen döken filan biri varsa bana bildirsin yahu. resmen kafayı yicem.
Allah rızası için bir grenaj :(

yaw aslında bizim motorların şasesi gt250r la aynı heç bulamazsak onun grenajlarını kullansak nası olur acaba kuyruk ve kafa grenajı depo sırıtırmı bilmem ama olmadı bide depo :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
arkadaşlar herkeze öncelikle slmlar bizim gs500lere egzost takmayı düşünüyorum gören duya tavsiye eden bi marka varmı ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst