Bugün öylesine yola çıkmıştım, taksim göbeğinden dönerim dedim. Miting yüzünden trafik vardı, sağda durmuş kaskımın içine telefonu sokmaya çalışıyorum. Arkadan düdük sesiyle irkildim

"Bir arızamı var" dedi motorcu arkadaş. Herşey yolunda, telefon ediyorum dedim. Sonra baktım ki motorunda mt nin stickeri var
Hemen koştum yetiştim arkalarından 3 motorcu kaptırmış gidiyorlar trafiği yara yara. Rodajdaki motorumu fazla zorlamadan mesafeyi korumaya çalışıyorum. Yolda Bmwli bir adam motorunu çelik bariyerlere yatırmış, sol dikiz aynası ve sinyal lambası kırık bekliyor. Benimle ilgilenen motorcu dostu sevgili arkadaşım aynı ilgiyi onada gösterdi, solundan arabanın teki çarpmış.
Neyse Harem feribotların orada yetiştim onlara. Pırıl pırıl insanlar hepsi, Şafak112, Büşra_bjk ve nickini bilmediğim arkadaşım Alper'e selamlar :rendeer: