FUAR öncesi Kahvaltı FOTO'S & VIDEO's

Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
buradan katılan katılmayan herkese çok teşekkür ediyorum.
nice güzel fuarlara,gezilere hepberaber arkadaşlar.
Emeği geçen başta büyükler ayrıca teşekkürleri bir borç biliyorum.
(Skullhunter,alper_tim,ümmetpertikan,....)
Ayrıca B-a-n-u kargaşadan doğum gününüde kutlayamadım kusura bakma,
iyiki doğdun nice mutlu yıllara E-m-r-e MT üyemiz sana emanet iyi bak.


lijoluna yaa bende bekliyorum bu adm gelecek diye neyse sağsalim vardıysan sorun yok.
Temizlik operasyonunuda kafamda tasarladım 2 günde biter herhalde.:mrgreen:

Bu gezimizlede tatlı su motorcusu olmadığımızıda göstermiş olduk herkese sevgiler.
 
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
53
bırak yakma çocuğun başını :p hem hala o ayaktamı okulu yokmu yarın :silent:


motorcuyla pek bağdaşması ..


arkadaş üç kuruş bahşiş bıraktın onuda reklam yapma :cherry: evet adam çöpe gidecekleri bile silip süpürdü arkamızdan ağlar diye :queen::queen:

-CİMCİME- oldu bile
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
572
Bugün öylesine yola çıkmıştım, taksim göbeğinden dönerim dedim. Miting yüzünden trafik vardı, sağda durmuş kaskımın içine telefonu sokmaya çalışıyorum. Arkadan düdük sesiyle irkildim:p "Bir arızamı var" dedi motorcu arkadaş. Herşey yolunda, telefon ediyorum dedim. Sonra baktım ki motorunda mt nin stickeri var :)

Hemen koştum yetiştim arkalarından 3 motorcu kaptırmış gidiyorlar trafiği yara yara. Rodajdaki motorumu fazla zorlamadan mesafeyi korumaya çalışıyorum. Yolda Bmwli bir adam motorunu çelik bariyerlere yatırmış, sol dikiz aynası ve sinyal lambası kırık bekliyor. Benimle ilgilenen motorcu dostu sevgili arkadaşım aynı ilgiyi onada gösterdi, solundan arabanın teki çarpmış.

Neyse Harem feribotların orada yetiştim onlara. Pırıl pırıl insanlar hepsi, Şafak112, Büşra_bjk ve nickini bilmediğim arkadaşım Alper'e selamlar :rendeer:



Tekrar merhaba.Acayip trafik vardı gercekten.yazın için biz teşekkür ederiz.Bizimle feribota kadar gelmen cok buyuk ıncelıktı.Senı tanıdıgımız ıcın bızde mutlu olduk.ama keske basta anlasaydım bızımle geldıgını agır agır gelırdık.Bugun bende bırsey var sanırım.devamlı tasa vuruyorum baltayı.

buradan katılan katılmayan herkese çok teşekkür ediyorum.
nice güzel fuarlara,gezilere hepberaber arkadaşlar.
Emeği geçen başta büyükler ayrıca teşekkürleri bir borç biliyorum.
(Skullhunter,alper_tim,ümmetpertikan,....)
Ayrıca B-a-n-u kargaşadan doğum gününüde kutlayamadım kusura bakma,
iyiki doğdun nice mutlu yıllara E-m-r-e MT üyemiz sana emanet iyi bak.


lijoluna yaa bende bekliyorum bu adm gelecek diye neyse sağsalim vardıysan sorun yok.
Temizlik operasyonunuda kafamda tasarladım 2 günde biter herhalde.:mrgreen:

Bu gezimizlede tatlı su motorcusu olmadığımızıda göstermiş olduk herkese sevgiler.


Hasan ümit ediyorumki kaskı cıkartmıssındır artık.O kalabalıkta kask kafada nasıl dolastım hala hayretler ıcerısındeyım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Bugün öylesine yola çıkmıştım, taksim göbeğinden dönerim dedim. Miting yüzünden trafik vardı, sağda durmuş kaskımın içine telefonu sokmaya çalışıyorum. Arkadan düdük sesiyle irkildim:p "Bir arızamı var" dedi motorcu arkadaş. Herşey yolunda, telefon ediyorum dedim. Sonra baktım ki motorunda mt nin stickeri var :)

Hemen koştum yetiştim arkalarından 3 motorcu kaptırmış gidiyorlar trafiği yara yara. Rodajdaki motorumu fazla zorlamadan mesafeyi korumaya çalışıyorum. Yolda Bmwli bir adam motorunu çelik bariyerlere yatırmış, sol dikiz aynası ve sinyal lambası kırık bekliyor. Benimle ilgilenen motorcu dostu sevgili arkadaşım aynı ilgiyi onada gösterdi, solundan arabanın teki çarpmış.

Neyse Harem feribotların orada yetiştim onlara. Pırıl pırıl insanlar hepsi, Şafak112, Büşra_bjk ve nickini bilmediğim arkadaşım Alper'e selamlar :rendeer:


yazın çok duygulandırdı cousinecruis.kucak dolusu selamlar sanda http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/love10.gif
ticaret insanı seni :D
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
lijoluna (turgay)yaa bende bekliyorum bu adm gelecek diye neyse sağsalim vardıysan sorun yok.
Temizlik operasyonunuda kafamda tasarladım 2 günde biter herhalde.:mrgreen:

Bu gezimizlede tatlı su motorcusu olmadığımızıda göstermiş olduk herkese sevgiler.

kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun

tatlı su olayına katılıyorum :) millet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin :)
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun

tatlı su olayına katılıyorum :) millet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin :)

yürü be turgay :p
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
yahu arkadaş...

daha kahvaltım bitmemiş... yemeğe devam ediyorum,garson geldi ne varsa aldı götürdü... allah'tan bizim masada emre ve alper tim vardıda... onların tabaklarından destek aldım... ve tabiki yan masadan!!!!

----------------

şafak kardeşim;

sen harbidende bu gün her şeyi taş'a vuruyorsun gibi:):):):):):):):)
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
870
Tekrar merhaba.Acayip trafik vardı gercekten.yazın için biz teşekkür ederiz.Bizimle feribota kadar gelmen cok buyuk ıncelıktı.Senı tanıdıgımız ıcın bızde mutlu olduk.ama keske basta anlasaydım bızımle geldıgını agır agır gelırdık.Bugun bende bırsey var sanırım.devamlı tasa vuruyorum baltayı.

yazın çok duygulandırdı cousinecruis.kucak dolusu selamlar sanda http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/love10.gif
ticaret insanı seni :D

Bende sizle geleceğimi söylemedim ki:) sağ sağlim vardık gideceğimiz yere önemli olan oydu. Motorcu dostluğunu yine yaşadım sağolun:) Bir dahaki gezide görüşmek üzere, sevgiyle kalın:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Ayağımın dibindeki kahvaltıda yoktum ama gönlüm sizlerlerydi...
Bir daha kine kısmet inşallah .
Sevgiyle kalın tüm dostlarıma.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Fuarda emeği geçen herkese teşekkür ederim, gerçekten harika bir gündü.
Fuar bitti ama yaz geldi daha fazla buluşma imkanımız olacak:mrgreen:
Resimleri yarın eklerim:rendeer:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Tekrar merhaba.Acayip trafik vardı gercekten.yazın için biz teşekkür ederiz.Bizimle feribota kadar gelmen cok buyuk ıncelıktı.Senı tanıdıgımız ıcın bızde mutlu olduk.ama keske basta anlasaydım bızımle geldıgını agır agır gelırdık.Bugun bende bırsey var sanırım.devamlı tasa vuruyorum baltayı.




Hasan ümit ediyorumki kaskı cıkartmıssındır artık.O kalabalıkta kask kafada nasıl dolastım hala hayretler ıcerısındeyım.

aaa unutmuşum sen söyledinde aklıma geldi çok yaşa yaa...
bende diyorum kafamda bir ağırlık var diye...:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun

tatlı su olayına katılıyorum :) millet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin :)

yaa evet yağmur çamur farketmez benim içinde hertürlü sıkarım, ama en zevklide sıcak asfalt olacak lastik yapışacak yatacan virajjjjjjjjjjjjjjjjjjj.
hakkını vermek lazım biraz.(onlar kendini biliyor.:mrgreen:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
527
orada olp sıcak dostluklarıyla havanın sogugunu hissettirmeyen herkese teşekkürler....

fuar bomboştu ancak dostluklar güzeldi :) bide fuar kapısında 1,5 saat beklemeseydik daha güzel olurdu ama neyse :) aygüüüülllll bnm çıkıyı yarın unutma kız :)))) herkese ii geceler

bi iki fotoda bnde var kart okuyucumu bulunca yükleyecem :)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
fotoları istiyorum benim fotomu çekenler versin yoksa ilk buluşmada külahları değişecez....:mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
buradan katılan katılmayan herkese çok teşekkür ediyorum.
nice güzel fuarlara,gezilere hepberaber arkadaşlar.
Emeği geçen başta büyükler ayrıca teşekkürleri bir borç biliyorum.
(Skullhunter,alper_tim,ümmetpertikan,....)
Ayrıca B-a-n-u kargaşadan doğum gününüde kutlayamadım kusura bakma,
iyiki doğdun nice mutlu yıllara E-m-r-e MT üyemiz sana emanet iyi bak.


lijoluna yaa bende bekliyorum bu adm gelecek diye neyse sağsalim vardıysan sorun yok.
Temizlik operasyonunuda kafamda tasarladım 2 günde biter herhalde.:mrgreen:

Bu gezimizlede tatlı su motorcusu olmadığımızıda göstermiş olduk herkese sevgiler.

ooo hasan temizlik firmasımı kuruyorsun kardeşim ne yapıyorsun öyle :queen:

-CİMCİME- oldu bile

hoşgeldin junior

kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun

tatlı su olayına katılıyorum :) millet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin :)

turgay boşuna uraşmaaaa
adı çıkacağına canı çıksın derler
adın çıkmış 90'a inmez 89'a :cherry:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun

tatlı su olayına katılıyorum :) millet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin :)

Günaydın herkeze Acaba diyorum sen motosikleti garajından çıkartmadan yağmur yağsaydı gelirmiydin motosikletinle diye düşünmeden edemiyor insan :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst