bırak yakma çocuğun başınıhem hala o ayaktamı okulu yokmu yarın :silent:
motorcuyla pek bağdaşması ..
arkadaş üç kuruş bahşiş bıraktın onuda reklam yapma :cherry: evet adam çöpe gidecekleri bile silip süpürdü arkamızdan ağlar diye :queen::queen:
Bugün öylesine yola çıkmıştım, taksim göbeğinden dönerim dedim. Miting yüzünden trafik vardı, sağda durmuş kaskımın içine telefonu sokmaya çalışıyorum. Arkadan düdük sesiyle irkildim"Bir arızamı var" dedi motorcu arkadaş. Herşey yolunda, telefon ediyorum dedim. Sonra baktım ki motorunda mt nin stickeri var
![]()
Hemen koştum yetiştim arkalarından 3 motorcu kaptırmış gidiyorlar trafiği yara yara. Rodajdaki motorumu fazla zorlamadan mesafeyi korumaya çalışıyorum. Yolda Bmwli bir adam motorunu çelik bariyerlere yatırmış, sol dikiz aynası ve sinyal lambası kırık bekliyor. Benimle ilgilenen motorcu dostu sevgili arkadaşım aynı ilgiyi onada gösterdi, solundan arabanın teki çarpmış.
Neyse Harem feribotların orada yetiştim onlara. Pırıl pırıl insanlar hepsi, Şafak112, Büşra_bjk ve nickini bilmediğim arkadaşım Alper'e selamlar :rendeer:
buradan katılan katılmayan herkese çok teşekkür ediyorum.
nice güzel fuarlara,gezilere hepberaber arkadaşlar.
Emeği geçen başta büyükler ayrıca teşekkürleri bir borç biliyorum.
(Skullhunter,alper_tim,ümmetpertikan,....)
Ayrıca B-a-n-u kargaşadan doğum gününüde kutlayamadım kusura bakma,
iyiki doğdun nice mutlu yıllara E-m-r-e MT üyemiz sana emanet iyi bak.
lijoluna yaa bende bekliyorum bu adm gelecek diye neyse sağsalim vardıysan sorun yok.
Temizlik operasyonunuda kafamda tasarladım 2 günde biter herhalde.:mrgreen:
Bu gezimizlede tatlı su motorcusu olmadığımızıda göstermiş olduk herkese sevgiler.
Bugün öylesine yola çıkmıştım, taksim göbeğinden dönerim dedim. Miting yüzünden trafik vardı, sağda durmuş kaskımın içine telefonu sokmaya çalışıyorum. Arkadan düdük sesiyle irkildim"Bir arızamı var" dedi motorcu arkadaş. Herşey yolunda, telefon ediyorum dedim. Sonra baktım ki motorunda mt nin stickeri var
![]()
Hemen koştum yetiştim arkalarından 3 motorcu kaptırmış gidiyorlar trafiği yara yara. Rodajdaki motorumu fazla zorlamadan mesafeyi korumaya çalışıyorum. Yolda Bmwli bir adam motorunu çelik bariyerlere yatırmış, sol dikiz aynası ve sinyal lambası kırık bekliyor. Benimle ilgilenen motorcu dostu sevgili arkadaşım aynı ilgiyi onada gösterdi, solundan arabanın teki çarpmış.
Neyse Harem feribotların orada yetiştim onlara. Pırıl pırıl insanlar hepsi, Şafak112, Büşra_bjk ve nickini bilmediğim arkadaşım Alper'e selamlar :rendeer:
lijoluna (turgay)yaa bende bekliyorum bu adm gelecek diye neyse sağsalim vardıysan sorun yok.
Temizlik operasyonunuda kafamda tasarladım 2 günde biter herhalde.:mrgreen:
Bu gezimizlede tatlı su motorcusu olmadığımızıda göstermiş olduk herkese sevgiler.
kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun
tatlı su olayına katılıyorummillet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin
![]()
oturuyom olm nere yüriyim![]()
Herkese İyi Geceler:rendeer:
Tekrar merhaba.Acayip trafik vardı gercekten.yazın için biz teşekkür ederiz.Bizimle feribota kadar gelmen cok buyuk ıncelıktı.Senı tanıdıgımız ıcın bızde mutlu olduk.ama keske basta anlasaydım bızımle geldıgını agır agır gelırdık.Bugun bende bırsey var sanırım.devamlı tasa vuruyorum baltayı.
yazın çok duygulandırdı cousinecruis.kucak dolusu selamlar sanda http://www.motosiklet.net/forum/images/smilies/eskiler/love10.gif
ticaret insanı seni![]()
Tekrar merhaba.Acayip trafik vardı gercekten.yazın için biz teşekkür ederiz.Bizimle feribota kadar gelmen cok buyuk ıncelıktı.Senı tanıdıgımız ıcın bızde mutlu olduk.ama keske basta anlasaydım bızımle geldıgını agır agır gelırdık.Bugun bende bırsey var sanırım.devamlı tasa vuruyorum baltayı.
Hasan ümit ediyorumki kaskı cıkartmıssındır artık.O kalabalıkta kask kafada nasıl dolastım hala hayretler ıcerısındeyım.
kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun
tatlı su olayına katılıyorummillet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin
![]()
buradan katılan katılmayan herkese çok teşekkür ediyorum.
nice güzel fuarlara,gezilere hepberaber arkadaşlar.
Emeği geçen başta büyükler ayrıca teşekkürleri bir borç biliyorum.
(Skullhunter,alper_tim,ümmetpertikan,....)
Ayrıca B-a-n-u kargaşadan doğum gününüde kutlayamadım kusura bakma,
iyiki doğdun nice mutlu yıllara E-m-r-e MT üyemiz sana emanet iyi bak.
lijoluna yaa bende bekliyorum bu adm gelecek diye neyse sağsalim vardıysan sorun yok.
Temizlik operasyonunuda kafamda tasarladım 2 günde biter herhalde.:mrgreen:
Bu gezimizlede tatlı su motorcusu olmadığımızıda göstermiş olduk herkese sevgiler.
-CİMCİME- oldu bile
kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun
tatlı su olayına katılıyorummillet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin
![]()
kardeşim sen boşluk buldunmu kaçıyon bende artçıda var yani bide benim mecburi istikametimdi orası sağlık olsun
tatlı su olayına katılıyorummillet 40 la gidiyo sürdük diyo yağmurda ben öle karda bile sürerim ama motorun hakkını veremezsin
![]()