FUAR öncesi Kahvaltı FOTO'S & VIDEO's

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
evet arkadaşlar bugün kü kahvaltıya katılamadım ama yüreğim yanınızdaydı gerçi fuarda görüşebildik şükürler olsun :) resimleri ve videoları bekliyoruz

:rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Kahvaltı süperdi. ben eşim ve 9 aylık kızımız doğa ile katıldık. Tanıdık tanımadık herkes çok sıcak bir ortam vardı. Ufaklık maskot oldu kucaktan kucağa gezdi.

Yemekler yendi pastalar kesildi. sora fuara gidildi. fuarda güzeldi. bundan önceki fuarda bulunan bazı firmalar yoktu fakat onların yerine daha başka firmalar gelmişti.

bu seneki iki fuardada geçen seneki çinli firmaların çoğu yoktu. Kalanlarda zaten kendini marka olarak ispatlamış firmalardı.

Ama süper bir gündü herkesi saygıyla selamlıyorum...
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
evet arkadaşlar kahvaltı süperdi ltf resim çekenler foruma atsınlar bizde faydanalalım

dönüşte yolunda azeri ile beraberdik harem cıkısında azeri yolda kaydı ve motorla beraber düştü allahtan kırmızı ışık yanmıştı ve hızlı degildik ayaklık ve bi parça grenaj gitti ama allahtan kendisinde bişey yoktu

ilk katılımımdı ve katılan herkes sıcak ve cana yakında garipçe ve diger gezilerde sizlerle beraber olmaktan mutluluk duyacagım
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
Benim de ilk katılımımdı. Çok sıcak bir ortam oldu bence. Önümüzde ki buluşmalara bakıcaz artık .. Katılan herkese teşekkürler. :wiinkk:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
herkese selam'lar...

güzel bir gündü,kahvaltı ve banu'nun doğum gününden dolayı eh-biraz karnım doydu:p

fuar tamda beklediğim gibi değildi,sakin sayılırdı aslında... uygun fiyatlı motosikletler gördüm ama,diğer aksesuarlarda ve koruma ekipmanlarında fiyat farklılıkları çok vardı...

mesela master lock kilit alıyordum,6. seviyede olanından 34,90 TL!!! bir arka stand da ise... 47 EURO!!!!!!

buna YUH!!! derler...

NİC marka dizlik sordum;3 ayrı fiyat çıktı,ama ürün aynı:pr: 37 TL,30 TL ve 20 TL... nasıl oluyor bu işler anlamıyorum.... ve deli gibi satıyorlarda.

ben sadece kendime,ufak tefek aksesuar ve alt yağmurluk aldım... kask alacaktım ama son anda vaz geçtim... malum kriz benide yere vurdu:pr:

hatta bu gün yanıma kredi kartı bile almadım:queen:

katılan tüm arkadaşlarıma ve dostlarıma çoook teşekkürler....


son olarak; kahvaltıyı alper-tim ve skulhunter ile yaptık... muhabbet güzeldi,ayrıca teşekkür etmek istiyorum:rendeer:

ve tabiki diğer arkadaşlarımıda ES geçmek olmaz....

banu,emre,şafak,büşra... ve diğerleri....

FOTOĞRAFLARI HEMEN BEKLİYORUZ!!!!!!!!!!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Eee?.... Resimler olmadan başlık mı açılır mış?.... :silent::silent:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836











evet arkadaşlar güzel bir gün dağa geçti heralde herkez memnun gelen tüm arkadaşlara adımateşekkür ederim iyiki varsınız :rendeer:

resimlere devam:cherry:
















bu
arada ümmet abimle tanıştım çok mutluyum :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
paylaşım için teşekkürler.
aranızda olmak isterdim fakat kısmet degilmiş
bir dahaki grüşmeye inşallah..
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
GÜRKAN BEY!!!!!!!!!!!

bi dünya fotoğraf çektiniz...

ben yokum!!!!

yazık,günah değilmi ya...:pr:

:queen::queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ne çabuk eve gittin. bu arada her yerim ıslandı banyo yaptım ev sıcak hala donuyorum :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836













gelemiyen arkadaşlar resimlerle idare etsin inş garipce topiğinde buluşmak üzre dostlar:rendeer:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
ihtiyar okadar foto çekildik akşamdan filan nerde bunlar ?

bu arada toplantıya GELEN herkeslere tşkler güzel bir gündü
biz motoru süreceğimiz anda yağan yağmurlar daha güzeldi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ee hani grup fotoları :)
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
cem abi senin fotoları da merak ediyoruz sabırsızlıkla bekliyoruz resimleri :) selamlar
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
91
10 numara organizasyondu arkadaslar..emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler..kahvaltı ayrı bir süperdi kuş sütü eksik misali..
bir dahaki organizasyonda görüsmek dileğiyle.. :):wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst