FUAR öncesi Kahvaltı FOTO'S & VIDEO's

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
evet ya şöyle fuardan da resimler atalım çeken varmı bilmiyorum ama m.t. birarada çekilmiş vardır mutlaka ??
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ahh ahha bende ewde değilim resimlerinde hepsini göremiyorum maalesef neyse artık gece bakarız bi daha...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ist mt nin sefaköy hacısayıd fuar öncesi kahvaltı organızasyonu tek kelimeyle muhteşemdi,yağmura rağmen bizleri orda yalnız bırakmayan mt nin hepsi birbirinden değerli ve saygıdeğer üyelerine gönülden teşekkürlerimizi bir borç biliriz.gelemeyen üyelerde resimlerle idare etsin artık.bendede resimler var biraz fazla ama fuar yorgunlğu var biraz,kusura bakmayın yarın gemlikten yüklerim artık.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
eee kim düzenledi :D teşekkür ederiz hernekadar yanınızda olamasam da yüreğim sizinleydi :)
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
208
Bugün çok güzeldi organizasyonu yapan Ümmet abiye çok teşekkürler.Ben arabayla geldim gerçi ama size escort yaparak motor zevki yaşamaya çalıştım iyikide arabayı almışım biraz hastaydım; bugün o yağmurlarıda yeseydim şimdi ateşlenmiştim sanırım....

Fuara gelince ana markalar olmayınca bayilerin kurduğu standlar profosyonellikten çok uzak kalmış çoğu stand bit pazarı gibiydi standaki elamanlara soru soruyorsun adam motor kullanmamışki hiç hayatında bana cevap versin. Özellikle aksesuar satanlar.Bence aksesuar ve giyim firmaları ellerinde kalan malları eritmek için fuarı kullanıyorlar doğru dürüst malzeme getirmemişler yada son güne hepsi bitmişti anlamadım sadece boyundan kuyruk sokumuna kadar uzanan bir sırtlık aldım o kadar. Artık yazlık mont için eminönü yada feyizoğlununun yolunu tutucaz,,,
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
ist mt nin sefaköy hacısayıd fuar öncesi kahvaltı organızasyonu tek kelimeyle muhteşemdi,yağmura rağmen bizleri orda yalnız bırakmayan mt nin hepsi birbirinden değerli ve saygıdeğer üyelerine gönülden teşekkürlerimizi bir borç biliriz.gelemeyen üyelerde resimlerle idare etsin artık.bendede resimler var biraz fazla ama fuar yorgunlğu var biraz,kusura bakmayın yarın gemlikten yüklerim artık.

sevgili ümmet abi hersey için teşekkür ederiz hersey muhteşemdi senı tanımak benım için cok güzeldi bugun güzel bir gün yasadık değilmi sevgili mt ailesi?:):):):):)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
fuarda birbirimizi kaybetmemiz dışında herşey güzeldi
nerde motor gazlansa tom&jerry çizgifilminde jerry peynir kokusuna uçar gibi eksoz sesine uçan arkadaşlar gurubu dağıttı :mrgreen:

Bugün çok güzeldi organizasyonu yapan Ümmet abiye çok teşekkürler.Ben arabayla geldim gerçi ama size escort yaparak motor zevki yaşamaya çalıştım iyikide arabayı almışım biraz hastaydım; bugün o yağmurlarıda yeseydim şimdi ateşlenmiştim sanırım....

Fuara gelince ana markalar olmayınca bayilerin kurduğu standlar profosyonellikten çok uzak kalmış çoğu stand bit pazarı gibiydi standaki elamanlara soru soruyorsun adam motor kullanmamışki hiç hayatında bana cevap versin. Özellikle aksesuar satanlar.Bence aksesuar ve giyim firmaları ellerinde kalan malları eritmek için fuarı kullanıyorlar doğru dürüst malzeme getirmemişler yada son güne hepsi bitmişti anlamadım sadece boyundan kuyruk sokumuna kadar uzanan bir sırtlık aldım o kadar. Artık yazlık mont için eminönü yada feyizoğlununun yolunu tutucaz,,,

bi yerde bizim için bir avantaj oldu indirimi ve tüm firmaları bir arada bulmuş olduk ama şu kısmına katılıyorum profosyönel ve fuar gibi bir stand böremedim :cat:

abi motolar bizde ama bu aksam yükleyemeyeceğiz cunku evden cıkıcaz bırazdan yarın olurmu:)

sırf senin nazın yüzünden kardeşimi motorla çıkarmadın cadı seni :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
evet süper bi gündü herkese çok çok teşekkürler
böyle sıcak arkadaşlıklar harika yaw :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fuarda birbirimizi kaybetmemiz dışında herşey güzeldi
nerde motor gazlansa tom&jerry çizgifilminde jerry peynir kokusuna uçar gibi eksoz sesine uçan arkadaşlar gurubu dağıttı :mrgreen:

:queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
bir fuar daha geride kaldı sabah kahvaltısıda harikaydı:cat: bu arada iyiki doğdun banu::wish:: emegi geçen arkadaşlara teşekürler :rendeer:seneye kadar fuar muar yok ona göre idare edersiniz bununla artık :p
katlan ve katılamayıp buaradan paylaşan arkadaşlarıma teşekkürler sağolun varolun :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
fuarda birbirimizi kaybetmemiz dışında herşey güzeldi
nerde motor gazlansa tom&jerry çizgifilminde jerry peynir kokusuna uçar gibi eksoz sesine uçan arkadaşlar gurubu dağıttı :mrgreen:



bi yerde bizim için bir avantaj oldu indirimi ve tüm firmaları bir arada bulmuş olduk ama şu kısmına katılıyorum profosyönel ve fuar gibi bir stand böremedim :cat:



sırf senin nazın yüzünden kardeşimi motorla çıkarmadın cadı seni :queen: :queen:

firekans mı karıstı anlıyamadım e-m-r-e:queen::queen:
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
firekans :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
bir fuar daha geride kaldı sabah kahvaltısıda harikaydı:cat: bu arada iyiki doğdun banu::wish:: emegi geçen arkadaşlara teşekürler :rendeer:seneye kadar fuar muar yok ona göre idare edersiniz bununla artık :p
katlan ve katılamayıp buaradan paylaşan arkadaşlarıma teşekkürler sağolun varolun :rendeer:

sen doydunmu abi o kahvaltıyla:p
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
fuar sabah kahvaltıları geleneksel hale geldi artık bundah sonra her fuar gideriz ümmet abinin ellerinden öper :mrgreen:

firekans mı karıstı anlıyamadım e-m-r-e:queen::queen:

cadı derken cadaloz anlamında çağla anlamında değil :cherry:

sırf köprüden geçmemek için bide yağmur yağar diye getirmedin motoru dimi seni gidi seni :mrgreen:

Konuyu Toplam 18 üye okuyor. (15 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
E-M-R-E, zargana_21, ugurcuk, kuyucadısı, lijoluna, Burçin&İlker, roadcarver, istburak, player77, M.A.P., _shanu_, Limankalesi, busra_bjk, Naci63, ulasoto

bazılarıda sanırım korkudan misafir girişinden okuyo kimlerse acaba :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
fuar sabah kahvaltıları geleneksel hale geldi artık bundah sonra her fuar gideriz ümmet abinin ellerinden öper :mrgreen:



cadı derken cadaloz anlamında çağla anlamında değil :cherry:

sırf köprüden geçmemek için bide yağmur yağar diye getirmedin motoru dimi seni gidi seni :mrgreen:

hehe cok komıksın valla ben dedım motorla gıdelım dıye :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst