- Katılım
- 16 Ocak 2009
- Mesajlar
- 429
motoron dergisi piyasada kalmamış galiba ben de feyizoğluna sordum gelip davetiye alabilirsin dedi
O zaman hiç aramayayım ben
motoron dergisi piyasada kalmamış galiba ben de feyizoğluna sordum gelip davetiye alabilirsin dedi
bizde aktivite bitmez hocam daa bu sefer niye gelmiyosun?![]()
O zaman hiç aramayayım bengerçi D&R ümraniye meydanda vardı gibi hatırlıyorum ama aramaya gerek yok . Gürkan abiim tekrar sağolsun
![]()
Bir tanade bende var fazla bilett:cat:
kalsın sende ben alırım senden artçıma lazım olabilir belki:wiinkk::bounce:
kime peki:bounce::bounce::bounce::bounce:
Vay mesaj yoğunluğu ha ......
birde bişey daha sorecektim senin süpürgenin şasisi hangi ağaç dalından acep :queen:
şu aralar yurtdışı şehirdışı arası mekik dokuyorum da ondan.. istanbulda evimde keyif yapabilmek nasip olmayacak yaza kadar![]()
fuardan önce toplanıp kahvaltı yapıcakmısınız ?
süpürgemle ilgili teknik bilgi veremem arkadaşım kusuruma bakma :queen:
saglık olsun ozaman yaza çok organizasyonumuz olur onlardan birinde tanışırız inşallah :rendeer:
yapcezzz tabi patron ilgileniyo bu konuyla![]()
sayın patrondan bi basın açıklaması beklioz o zaman :cherry:
konu ile ilgili bir topik açılıcaktır. ayrıca fuar biletide dagıtılıcak kahvaltıda :wiinkk:
kime peki:bounce::bounce::bounce::bounce:
aydınlattığın için sağol ablam inş. dediğin gibi olur :wiinkk:
hemende merak edin![]()
hemende merak edin![]()
florasan gibiyim bugün maşallah :queen:
ben biliyorum :queen:
kıme kıme kıme merak ederız tabiki:queen::queen::queen:
her an değişik bi süpriz yapabilirim :wiinkk::bounce:
::cheeeeer::cheeeeer::cheeeeer::cheeeeer::cheeeeer::cheeeeer::cheeeeer
jantıda yaptırdın yeşil yeşil :cherry: yeni jant yeni artcı :queen:
eeee anla işte belkide herşeyde bi hayır vardır bekleyin biraz anacım süprize acığız :wiinkk:![]()
ismimi listeye yazdırdım arkadaşlar gelicen kaçırırmıyım bu organizasyonu
:bounce:
olmuyor ki böyle ama aaaa açık olalım lütfen:bounce::bounce::bounce: