Bence büyük konuşma bu grup bence seni birinci köprüdende geçirir.:wiinkk::queen::queen:
burçin sen neden köprü fobisine sahipsin uçucağını felan sanıyosan seni motora bağlıyalım :cherry:
Bence büyük konuşma bu grup bence seni birinci köprüdende geçirir.:wiinkk::queen::queen:
gunaydin 4 teker delisi
alisirsin anam alisirsin![]()
Günaydın Emregünaydın herkese . .
valla ya koprude bırakıcam kalbimi ondan sonra napıcaklar bakalım bensiz
cok komiksin şakacı şey::evil::
1.kopruden gecirir hemde tek teker muahahahaa
şaka yapmıyorum nedenini merak ediyorum sadece..
ben o köprüden kar yağarken geçtim 116 kg scooterla hiç ölcem hissine kapılmadım en fazla bariyerlere girerim arabalar üzerimden geçer felan diye düşündüm :queen: :queen: korkma yani :wiinkk:
ah keske senın gıbı dusunebılsem arkadaşımale:
ale:
ale:
Günaydın arkadaşlar ...
Günaydın arkadaşlar ...
bu arada hem sana hemde arkadaşlarla paylaşayım pazar günü eve gittim annem çok kötü bişey oldu dedi
eve girer girmez ne oldu diyorum söyleyemiyo en sonunda söyledi laptop'uma su dökmüşler :salut: beynimden vurulmuşa döndüm
flim izlemek için almış kardeşim yanına da su bardağını koymuş
çarpışmı ne olduysa gitti canım bilgisayarım :salut: :salut:
günaydın ilker . .
bu arada hem sana hemde arkadaşlarla paylaşayım pazar günü eve gittim annem çok kötü bişey oldu dedi
eve girer girmez ne oldu diyorum söyleyemiyo en sonunda söyledi laptop'uma su dökmüşler :salut: beynimden vurulmuşa döndüm
flim izlemek için almış kardeşim yanına da su bardağını koymuş
çarpışmı ne olduysa gitti canım bilgisayarım :salut: :salut:
günaydın ilker . .
Günaydın E-M-R-E cim sende geliyorsun değilmi Garipçeye
günaydın aşkım
Sanada bebeğimmmm....
Günaydın E-M-R-E cim sende geliyorsun değilmi Garipçeye
Çalışmıyor olursam geliriz inşallah..
günaydın insanlar.yaw listede benim adım neden yok:silent:
11 12 nisanda da sınav varmış yaw işallah benimki 11 ine gelirde katıla bilirim inşallah:silent:ale:
ne zamandır şöyle güzel bi balık yemiyodum. bir aksilik olmazsa bende sarıyerden aranıza katılabilirim. =)
bu arada hem sana hemde arkadaşlarla paylaşayım pazar günü eve gittim annem çok kötü bişey oldu dedi
eve girer girmez ne oldu diyorum söyleyemiyo en sonunda söyledi laptop'uma su dökmüşler :salut: beynimden vurulmuşa döndüm
flim izlemek için almış kardeşim yanına da su bardağını koymuş
çarpışmı ne olduysa gitti canım bilgisayarım :salut: :salut:
sabah sabah aklıma bir soru takıldı özellikle çağlanın cevaplamasını bekliyorum
hamam böcekleri terlermi?:silent: