[istanbul mt]bir garip köy garipçe'ye yol alıyoruz ;)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
burçin sen neden köprü fobisine sahipsin uçucağını felan sanıyosan seni motora bağlıyalım :cherry:
 
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ben o köprüden kar yağarken geçtim 116 kg scooterla hiç ölcem hissine kapılmadım en fazla bariyerlere girerim arabalar üzerimden geçer felan diye düşündüm :queen: :queen: korkma yani :wiinkk:

günaydın koray bu arada fotoları ekledinizmi darulaceze ?
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ara 2008
Mesajlar
140
ne zamandır şöyle güzel bi balık yemiyodum. bir aksilik olmazsa bende sarıyerden aranıza katılabilirim. =)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
ah keske senın gıbı dusunebılsem arkadaşım:pale::pale::pale:

bu arada hem sana hemde arkadaşlarla paylaşayım pazar günü eve gittim annem çok kötü bişey oldu dedi
eve girer girmez ne oldu diyorum söyleyemiyo en sonunda söyledi laptop'uma su dökmüşler :salut: beynimden vurulmuşa döndüm
flim izlemek için almış kardeşim yanına da su bardağını koymuş
çarpışmı ne olduysa gitti canım bilgisayarım :salut: :salut:

Günaydın arkadaşlar ...

günaydın ilker . .
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
1,002
Günaydın arkadaşlar ...

günaydın aşkım:)

bu arada hem sana hemde arkadaşlarla paylaşayım pazar günü eve gittim annem çok kötü bişey oldu dedi
eve girer girmez ne oldu diyorum söyleyemiyo en sonunda söyledi laptop'uma su dökmüşler :salut: beynimden vurulmuşa döndüm
flim izlemek için almış kardeşim yanına da su bardağını koymuş
çarpışmı ne olduysa gitti canım bilgisayarım :salut: :salut:



günaydın ilker . .



aaaa geçmiş olsun yazık oldu galiba :(
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
429
bu arada hem sana hemde arkadaşlarla paylaşayım pazar günü eve gittim annem çok kötü bişey oldu dedi
eve girer girmez ne oldu diyorum söyleyemiyo en sonunda söyledi laptop'uma su dökmüşler :salut: beynimden vurulmuşa döndüm
flim izlemek için almış kardeşim yanına da su bardağını koymuş
çarpışmı ne olduysa gitti canım bilgisayarım :salut: :salut:



günaydın ilker . .

Günaydın E-M-R-E cim sende geliyorsun değilmi Garipçeye
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
toshiba servisi karar vericek yazık oldumu olmadımı kimisi laptop kadar ücret isterler felan diyo eğer 200-300 tl hallede bilirsem iyi değilse düşünmek istemiyorum ,
motorum la laptop aynı fiyat bu arada :mrgreen:

Günaydın E-M-R-E cim sende geliyorsun değilmi Garipçeye

geliyorum tabi bu yakada nede olsa :mrgreen: :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
günaydın millet güzel bir gün güzel bir hafta diliyorum hepinize :rendeer:

Çalışmıyor olursam geliriz inşallah..

gelirsen çok seviniriz lucas hem bu bahaneyle senide tanımış oluruz :rendeer:

günaydın insanlar.yaw listede benim adım neden yok:silent:

listede adın olması için eveti işaretlemen gerekiyo kamereman :p :rendeer:

11 12 nisanda da sınav varmış yaw işallah benimki 11 ine gelirde katıla bilirim inşallah:silent::pale:

ne sınavı poyraz?

ne zamandır şöyle güzel bi balık yemiyodum. bir aksilik olmazsa bende sarıyerden aranıza katılabilirim. =)

balık bahane muhabbet şahane bekliyoruz dark_face :rendeer:

bu arada hem sana hemde arkadaşlarla paylaşayım pazar günü eve gittim annem çok kötü bişey oldu dedi
eve girer girmez ne oldu diyorum söyleyemiyo en sonunda söyledi laptop'uma su dökmüşler :salut: beynimden vurulmuşa döndüm
flim izlemek için almış kardeşim yanına da su bardağını koymuş
çarpışmı ne olduysa gitti canım bilgisayarım :salut: :salut:

geçmiş olsun emre :pale:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
sabah sabah aklıma bir soru takıldı özellikle çağlanın cevaplamasını bekliyorum:)

hamam böcekleri terlermi?:silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst