- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #221
istedikte ne oldu adam vermedi. asıl ayferi görecektiniz restorannttan çıkınca ben kase isterim diye ağladı
benim tanıdığım ayfer gidip bulur abiçim o kaselerden ve bize çorba yapar:wiinkk::queen:
istedikte ne oldu adam vermedi. asıl ayferi görecektiniz restorannttan çıkınca ben kase isterim diye ağladı
benim tanıdığım ayfer gidip bulur abiçim o kaselerden ve bize çorba yapar:wiinkk::queen:
pek iyi değilim....
biraz pisikopat olurda kendisi çıldırttı bizi pazar günü
tüm mt duyurulur A.Y.F.E.R üyesinden daha pisikopat bir üyemiz daha olmuştur. allah kolaylık versin ilker.
yapaaarseninkinin içine bişi koyarmı bilmem ilave olarak :queen::queen::queen:
g.olsun burçin gürkan abiden duydum maceralarınızı sen iyiysen gerisini boşver![]()
valla ya gittiler istediler ya inanamıyorum:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
hadi len ordan ayfer kardeşim sever beni:bounce:
onun adı A.Y.F.E.R istedimi yapaaar
ewet sığdırası geliyomuş![]()
bak demedi deme gidecek o kaseden bulacak ve bize corba yapıcak bende resimleri atıcam buraya:rendeer:
sende beni çağırma gene bu sefer
taksim meydanına dikerim seni heykelin yanında![]()
bizi tapik edin anacım:queen:
yapaaarseninkinin içine bişi koyarmı bilmem ilave olarak :queen::queen::queen:
g.olsun burçin gürkan abiden duydum maceralarınızı sen iyiysen gerisini boşver
uğraşma olm kısla seninkinden daha pisko biri zor bulunur
ama bi kaseyi alamadı gözümden düşmeye başladı![]()
sagolasın bıraz rahatsızdım ama bıraz daha iyiyim şimdi![]()
canlandırma operasyonları bunlar![]()
canlandırma operasyonları bunlar![]()
sarı kart almak istemiyorum :queen: